Tagi:

AutorWątek: MALE PSY RASOWE  (Przeczytany 9235 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tw!Ster

  • capi stęchlizną
  • *******
  • Wiadomości: 1191
  • Brud/Czysty: +145/-153
  • Tw!Ster
MALE PSY RASOWE
« dnia: 03 Kwiecień , 2009, 21:01:27 pm »
yol

Znacie jakies psy rasowe MALE Z KROTKA SIERŚCIĄ. oprocz pinczerka ;)

Offline Nuitari

  • Administratorzy
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *********
  • Wiadomości: 3938
  • Brud/Czysty: +747/-353
  • xxx
    • Status GG
    • NuitariPL
    • Mój stan Xfire
Odp: MALE PSY RASOWE
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Kwiecień , 2009, 21:06:30 pm »
Ja tam znam jednego psa  :-D, nawet niezły kumpel z niego, a jeżeli chodzi Ci o rasy to nie mam pojęcia, może jamnik miniaturka?
Without warriors there can be no war

Offline Tw!Ster

  • capi stęchlizną
  • *******
  • Wiadomości: 1191
  • Brud/Czysty: +145/-153
  • Tw!Ster
Odp: MALE PSY RASOWE
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Kwiecień , 2009, 21:07:05 pm »
jamnik tez odpadaja ;) brzydkie

Offline DNL

  • Global Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 4892
  • Brud/Czysty: +815/-573
    • Status GG
Odp: MALE PSY RASOWE
« Odpowiedź #3 dnia: 03 Kwiecień , 2009, 21:11:09 pm »
Ja mam West Highland White Terrieira. Fajny jest :f
DNL # ELEGANCKO.

Żniwiarz: najlpeszy jest CS:1.6, serwer inea ffa i dnl jako h@


Offline Tw!Ster

  • capi stęchlizną
  • *******
  • Wiadomości: 1191
  • Brud/Czysty: +145/-153
  • Tw!Ster
Odp: MALE PSY RASOWE
« Odpowiedź #4 dnia: 03 Kwiecień , 2009, 21:15:51 pm »
on nie ma miec dlugiej siersci ;) bo to dziadkowie chca sobie kupic i watpie zeby chodzili z nim do fryzjera ;)

Offline NiKita103

  • zeskrobuje brud z tyłka
  • ******
  • Wiadomości: 700
  • Brud/Czysty: +211/-100
  • NiKita - Anima vilis
    • Status GG
    • Gracze dla graczy
Odp: MALE PSY RASOWE
« Odpowiedź #5 dnia: 03 Kwiecień , 2009, 21:18:24 pm »

Offline JaMaL

  • zeskrobuje brud z tyłka
  • ******
  • Wiadomości: 605
  • Brud/Czysty: +40/-123
  • aka Who'sYourDady
    • Status GG
Odp: MALE PSY RASOWE
« Odpowiedź #6 dnia: 03 Kwiecień , 2009, 21:24:15 pm »
Moze chiwawa? Piekny to raczej nie jest (chociaz to rzecz gustu  :diabel: ), ale przynajmniej ma krotka siersc.   :037:

Offline depesz

  • Global Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 2848
  • Brud/Czysty: +143/-52
    • Status GG
Odp: MALE PSY RASOWE
« Odpowiedź #7 dnia: 03 Kwiecień , 2009, 21:27:14 pm »
Chihuahua



 :kosci:



albo ratlerek
« Ostatnia zmiana: 03 Kwiecień , 2009, 21:29:36 pm wysłana przez depesz »
Gestapo obstawiło wszystkie wyjścia, ale Stirlitz ich przechytrzył. Uciekł przez wejście.

Offline samolot

  • capi stęchlizną
  • *******
  • Wiadomości: 1030
  • Brud/Czysty: +28/-325
Odp: MALE PSY RASOWE
« Odpowiedź #8 dnia: 03 Kwiecień , 2009, 21:34:34 pm »
polecam DNL-e, małe co prawda nie są, ale za to łatwe w tresurze

aha, lubią czapki z daszkiem

Offline Pinio27

  • klei sie od brudu
  • *****
  • Wiadomości: 264
  • Brud/Czysty: +14/-24
    • Status GG
Odp: MALE PSY RASOWE
« Odpowiedź #9 dnia: 03 Kwiecień , 2009, 21:45:16 pm »
Sznaucer miniaturka 
http://sznaucerek04.blog.onet.pl/2,ID33089530,index.html   sweet <3


posiadam takiego sznaucerka ale żeby utrzymać krótką sierść to trzeba z nim chodzić do fryzjera, ale z długą wygłąda ładniej ;-) i straszny z niego urwis :-P

Offline DNL

  • Global Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 4892
  • Brud/Czysty: +815/-573
    • Status GG
Odp: MALE PSY RASOWE
« Odpowiedź #10 dnia: 03 Kwiecień , 2009, 21:45:28 pm »
Off-Topic:
polecam DNL-e, małe co prawda nie są, ale za to łatwe w tresurze

aha, lubią czapki z daszkiem
Tos zablysnal, boki zrywac, he he, hi hi, ha ha.
DNL # ELEGANCKO.

Żniwiarz: najlpeszy jest CS:1.6, serwer inea ffa i dnl jako h@


Offline JaMaL

  • zeskrobuje brud z tyłka
  • ******
  • Wiadomości: 605
  • Brud/Czysty: +40/-123
  • aka Who'sYourDady
    • Status GG
Odp: MALE PSY RASOWE
« Odpowiedź #11 dnia: 03 Kwiecień , 2009, 21:51:49 pm »
Znalazlem jeszcze Buldoga Angielskiego.
Wysokosc to ok 40cm...


Offline Mat3usz15

  • klei sie od brudu
  • *****
  • Wiadomości: 512
  • Brud/Czysty: +75/-131
    • Status GG
Odp: MALE PSY RASOWE
« Odpowiedź #12 dnia: 04 Kwiecień , 2009, 00:20:23 am »
Cirneco dell Etna 

Z nim napewno do fryzjera nie będziesz chodził  :evil: :evil: 


http://pl.wikipedia.org/wiki/Cirneco_dell%27Etna

 I jak ktos tam wyżej napisał : WEDŁUG GUSTU  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
...

Offline Miisha

  • capi stęchlizną
  • *******
  • Wiadomości: 1188
  • Brud/Czysty: +26/-47
  • Misia
    • Status GG
Odp: MALE PSY RASOWE
« Odpowiedź #13 dnia: 04 Kwiecień , 2009, 08:35:52 am »
to ja już bym wolał dżdżownice hodować niż z takim czymś na smyczy łazić... mówię o każdym małym psie :D
"Wyssali z wielu życie, zabrali godność nam! Stworzyli kraj żebraków, twierdząc że wszystko gra. Z uśmiechem na ekranach szyderców leci show, lwie paszcze otwierają, pożerać ciągle chcą !"

http://www.13k.pl/-/sugestia.php

Offline Depilator

  • capi pod pachami
  • ****
  • Wiadomości: 170
  • Brud/Czysty: +4/-4
    • Status GG
Odp: MALE PSY RASOWE
« Odpowiedź #14 dnia: 04 Kwiecień , 2009, 09:24:51 am »
shi tzu :)
papillon
maltańczyk ten owlosiony ale fajny :P