AutorWątek: Regulamin  (Przeczytany 1791 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline q0084

  • evenciarz i spamer
  • Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 2664
  • Brud/Czysty: +314/-56
  • Aurea mediocritas. Propaganda G4G.pl
    • q0084
  • Obserwowany
Regulamin
« dnia: 10 Luty , 2011, 13:19:56 pm »




Regulamin turnieju G4G.pl
Drużynowy Deathmatch
Złota Czwórka

by q0084


z pomocą Pendzlaka i Ukash6





I.   Główne założenia

               1.   Nazwa turnieju to "Złota czwórka".
               2.   Turniej odbędzie się w trybie Drużynowy Deathmatch.
               3.   Każdy team składa się z 4 osób i ewentualnie jednej rezerwowej.
               4.   
                        a. Komunikatorem obowiązkowym dla kapitanów jest Mumble serwisu G4G.pl. Każdy będzie miał przydzielony swój kanał.
                        b. Można używać swojego     własnego komunikatora dla drużyny, jednak kapitan musi być obecny na Mumble w celu komunikacji z organizatorem.
               5.   W turnieju weźmie 8 drużyn, podzielonych na dwie tabele( I i II).
               6.   Osoby chcące brać udział muszą mieć konto na g4g oraz wypełnione pole Nicku BF BC2, oraz nie mogą posiadać aktywnego bana na serwerach G4G.
               7.   Termin turnieju to:              18.II.2011 (piątek) Godzina 20:00
               8.   Jeśli będzie mniej niż 8 drużyn turniej odbędzie się pod pewnymi względami:
                        a. Jeśli będzie brakować jednej drużyny w jednej lub dwóch tabelach odbędą się walki z 3 drużynami w jednej lub  dwóch tabelach.
                        b. Jeśli nieobecność spowoduje iż w którejś tabeli będą tylko dwie drużyny. Grać będzie tylko jedna tabela, ale na 6 mapach.
                        c.  Wszystkie inne możliwości organizator sam podejmie decyzję co dalej.
               9.    Ważna jest kolejność zgłoszeń w przypadku większej ilości drużyn.

II.   Zasady drużyn


           1.   Drużyna musi składać się z 4 osób.
           2.   Możliwa jest jedna osoba rezerwowa.
           3.   Drużyna musi mieć swojego kapitana.
           4.   Wszystkie osoby z drużyny  muszą się zapisać na stronie głównej.
           5.   Tylko kapitan ma prawo komunikować się z organizatorem (q0084) poprzez prywatne wiadomości forum G4G.pl.
           6.   Kapitan ma obowiązek używać Mumble wraz z możliwością rozmowy oraz mieć możliwość robienia screenów(np.fraps)
           7.   Po zgłoszeniu się wszystkich osób z danej drużyny kapitan ma obowiązek wysłać PW do q0084 oraz opublikować na forum swój skład w tym topicu: kliknij
           8.   Drużyna może sobie wybrać nazwę (4 pancerni, aniołki itp.), aby wyróżniać się od innych


III.   Zasady zapisów drużyny.

           1.  Każdy gracz musi mieć konto na G4G i uzupełnione pole w profilu "Nick w BF Bad Company 2" Kliknij tutaj, aby zobaczyć jak to zrobić
           2.  Każda drużyna musi posiadać kapitana, który musi mieć możliwość rozmowy poprzez Mumble oraz robienia screenów(np. fraps) i umiejętność wklejania screenów na forum poprzez galerie G4G.
           3.  Każdy uczestnik ma obowiązek zapisać się poprzez formularz na stronie głównej G4G.pl, który pojawi się dnia 13.II.2011
           4.  Kapitan ma obowiązek zgłosić skład swojej drużyny na forum (w tym temacie kliknij) i Prywatną Wiadomość do q0084
           5.  Osoby które poszukują drużyny lub chcą taką założyć mogą to zrobić poprzez forum w odpowiednim topicu(kliknij tutaj)
           6.  Osoby które nie mają drużyny, a zapisały się na stronie głównej nie będą brane pod uwagę. Nie będą budowane drużyny z losowych ludzi. Tworzenie drużyn spoczywa na barkach graczy.

IV.   Zasady rozpoczęcia walki i startu turnieju
         
           1. Turniej wystartuje w dniu 18.II.2011 o godzinie 20:00
           2. Drużyny które zakwalifikują się do uczestnictwa w turnieju muszą stawić się punktualnie, a ich kapitanowie muszą być na Mumble.
           3. Drużyny z tabeli numer 1 wchodzą na serwer Zlota Czworka G4G.pl [1]. Druga tabela zaś wchodzi na serwer Zlota Czworka G4G.pl [2]
           4. Po wejściu na serwer należy od razu zająć miejsce w swojej drużynie i czekać na dalsze polecenia.
           5. Gdy wszyscy są obecni, kapitan każdej drużyny zgłasza gotowość.
           6. Po zgłoszeniu gotowości wszystkich obecnych drużyn, nastąpi reset mapy i rozpoczęcie się turnieju.
           7. Nikt nie będzie czekał na spóźnione osoby, mogą jednak dołączyć w trakcie rozgrywki.
           8. Po zakończeniu 4 map pierwszej rundy, kapitan ma 10min na opublikowanie wyników każdej rundy na forum.
           9. Drużyny które zakwalifikują się do finałowej tabeli na sygnał organizatora wchodzą na serwer Zlota Czworka G4G.pl [1] i wypełniają zasady z punktu 5,6,7



V.   Zasady tabeli i rozgrywki


               1.   Turniej odbędzie się w dwóch tabelach po 4 drużyny.
               2.   Turniej będzie dwu etapowy.
               3.   Przydział do pierwszej lub drugiej tabeli, zostanie wylosowany przez organizatora i ogłoszony w dniu17.II.2011 na stronie głównej oraz w tym temacie kliknij
               4.   W pierwszym etapie odbędą się 4 rundy na następujących mapach: Oaza, Isla Inocentes, Zimna Wojna, Kanał Panamski. Każda tabela zagra te same mapy, gdzie wszystkie drużyny z tabeli będą walczyć razem
               5.   W drugim etapie(finale) walki odbędą się na mapach: Dzień Żniw, Port Arica, Biała Przełęcz
               6.   Do drugiego etapu przejdą dwie pierwsze drużyny z każdej tabeli.
                       a. W razie remisu zostaną podliczone fragi drużyn(z każdej rundy) z tą samą ilością wygranych i na podstawie tego zostanie ustalony końcowy wynik tabeli
                       b. Gdyby fragi nie rozstrzygnęły dwóch pierwszych miejsc zostanie dokonana dogrywka na mapie Heavy Metal, jednak tylko drużyn których pozycja w tabeli nie jest do ustalenia.
               8.   Po każdej rundzie kapitan każdej drużyny ma obowiązek zrobić screena z wynikami końcowymi.
               9.   Po 4 rundach pierwszego etapu oraz 3 finałowych rundach kapitan ma obowiązek umieścić screeny w odpowiednim topicu w maksymalnym czasie 10minut.
              10.   Po umieszczeniu screenów organizator wyznaczy wygranych , którzy przejdą do dalszego etapu. Kapitanowie do tego czasu muszą być obecni na Mumble na swoim kanale, gdzie zostanie im udzielona informacja słowna.


VI.   Zasady walki

                1.  Turniej odbędzie się na serwerach nierankingowych, z włączonym FriendlyFire(zabijanie własnych kompanów) oraz z innymi ustawieniami zgodnymi z SC(włączona mapa, celownik, spotowanie, autoheal, killcam)
                2.   Mapy będą bez pojazdów.
                3.   Brak ograniczeń klasy.
                4.   Zakazane jest używanie CG.
                5.   Ilość fragów do wygrania rundy to 50.
                6.     Przed startem rundy, czas oczekiwania na start będzie wynosił 30 sekund
                7.   Drużyna która nie stawi się do walki przegrywa walkowerem, a konsekwencje w formie banów wyciągnie HeadAdmin.
                8.   Jeśli drużyna nie stawi się w pełnym składzie, może nadal brać udział w turnieju, jednak nie mniej niż dwie osoby. Osoby które się pojawią z konkretnego teamu nie zostaną ukarane.
                9.   Brak kapitana dyskwalifikuje całą drużynę, także brak spełnienia wymogów stawianych przed kapitanami.
                10.   W przypadku rozłączenie z serwerem, zawodnik ma prawo wrócić do rozgrywki i dołączyć do swojej drużyny. Runda jednak z tego powodu nie będzie resetowana.
                11.   W przypadku sił wyższych jak crash serwera, wywalenie dużej ilości graczy runda zostanie uruchomiona ponownie, po powrocie wszystkich graczy. Kapitanowie mają obowiązek zgłosić taki przypadek.
                12.   Użycie CG musi zostać udokumentowane w formie screenów i wrzucone do odpowiedniego topicu. Odpowiedzialność za użycie ponosi cały team. Za pierwsze użycie nie naliczenie wygranej w konkretnej rundzie, za kolejne dyskwalifikacja z turnieju.
                13.   Zakazane jest wyzywanie się, ubliżanie, przeklinanie, spamowanie oraz reklamowanie na chacie podczas gry. Na Mumble między sobą możecie robić co chcecie, ale tylko na swoim kanale. Dowody takiego zachowania muszą zostać umieszczone na forum w postaci screena. Organizator uzna czy przewinienie powoduje dyskwalifikacje czy zabranie wyników z jednej rundy.
                14.   Wszelkie udowodnione wspomagacze dyskwalifikują cała drużynę, a HeadAdmin wyciągnie co do tych osób konsekwencje, najpewniej PermBan.
                15.   Manipulacja screenami i innymi dowodami spowoduje eliminacje drużyny oraz grozi banem na serwery G4G.
                16.   Złamanie regulaminu należy zgłaszać w tym temacie kliknij

VII.  Nagrody


              1. Dla drużyny która wygra koszulki z logiem G4G.pl
              2. Dla osoby która zdobędzie najwięcej fragów, także jeśli jej team nie wygra klucz do BF BC2: Vietnam
              3. Nagrody zostaną rozdane tylko w przypadku rozegrania całego turnieju, czyli brak walkowerów oraz pełnego składu tabel!





Wszelkie pytania na temat regulaminu proszę umieszczać w dziale turnieju. Wszystkie posty nie związane z tematem będą usuwane!


W skrócie co należy zrobić aby zgłosić drużynę:
Drużyna musi mieć kapitana, który zna obsługę Mumble, może mówić, umie robić screeny(np.fraps) oraz wklejać je na forum.
Gdy już macie drużynę i kapitana musicie ogłosić to w temacie Zgłoszenie drużynykliknij
Następnie czekać, aż w dniu 13.II.2011 na stronie głównej pojawi się formularz zgłoszenia. Tam muszą wszyscy się wpisać. Aby to zrobić każdy musi mieć konto na G4G.pl oraz wypełniony nick z BF BC2 w swoim profilu. Zapisy będą trwały do 16.II.2011 do 22:00
Gdy wszystko to już spełnicie w dniu 17.II.2011 zostaną ogłoszone drużyny biorące udział w turnieju na stronie głównej oraz w tym temacie kliknij
Tego samego dnia zostaną wysłane wiadomości na skrzynkę mailową dane do zalogowania się na serwer. To jest: nazwa, hasło. Oraz hasło na Mumble na kanał turnieju. Poradnik jak wejść na taki kanał z hasłem kliknij tutaj. Obowiązkiem kapitana jest być na Mumble. Każdy team będzie miał swój pokój, ale może używać także innego komunikatora, jednak kapitan musi być obecny na Mumble.
Wiadomość ta zostanie także wysłana poprzez prywatną wiadomość na forum G4G.pl do wszystkich kapitanów, którzy mają obowiązek przekazać ją reszcie drużyny.
Następnie w dniu 18.II.2011 przed godziną 20:00 o której ruszy turniej zalogować się na odpowiedni serwer i Mumble i czekać na start turnieju zgodnie z Regulaminem.

Harmonogram

13.II.2011 Dodanie formularza zapisów uczestników
16.II.2011 22:00 zakończenie zapisów
17.II.2011 ogłoszenie drużyn i ich składów oraz wysłanie informacji o serwerze i Mumble
18.II.2011 20:00 Start turnieju, planowany maksymalny czas turnieju to 2 godziny.
« Ostatnia zmiana: 11 Luty , 2011, 14:09:37 pm wysłana przez q0084 »


Offline q0084

  • evenciarz i spamer
  • Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 2664
  • Brud/Czysty: +314/-56
  • Aurea mediocritas. Propaganda G4G.pl
    • q0084
  • Obserwowany
Odp: Regulamin
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Luty , 2011, 14:40:25 pm »
Dodatkowo została podjęta decyzja o rozegraniu także tabeli o miejsca 5,6,7,8. Pozwoli to także "przegranym" zawalczyć o BF BC2:V, do wygrania którego liczy się ilość zdobytych fragów. Będzie to na takich samych mapach i zasadach jak finał. Podziękowania za tą propozycje dla pendzlaka :)

Wszystkie inne terminy, zasady i założenia zostają bez zmian!