Tagi:

AutorWątek: de_wpoint  (Przeczytany 3814 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Wilk

  • Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 5702
  • Wypił browarów: 367
  • Brud/Czysty: +653/-339
    • Crudelis - oficjalna strona
de_wpoint
« dnia: 07 Październik , 2013, 20:27:03 pm »

Ci, którzy znają mnie nieco dłużej, wiedzą, że popełniłem w życiu taką mapkę, jak de_wpoint ;) Trochę mi jej brakowało i od kilku dni z potem czoła pracowałem nad przystosowaniem jej do CSGO. Rzecz okazała się znacznie trudniejsza, niż przypuszczałem - mimo że obie gry działają na tym samym silniku, dzieli je technologiczna przepaść. Ostatecznie wyszło na to, że muszę zrobić praktycznie całą mapę od nowa - a więc nie prosty port, tylko całkowity remake w pełnym tego słowa znaczeniu. Stare wygi zobaczą parę nowości, których nie było w oryginale - drobnych zmian jest natomiast zbyt wiele, by był sens je tu wszystkie wymieniać.


Co mogę powiedzieć o samej mapce? Cóż - niewielka, w quake'owym stylu, może przypaść do gustu osobom lubiącym wartką akcję. Jest trochę miejsca do strzelania ze snajperek, są też ciasne zakręty do starć twarzą w twarz. Dla każdego coś miłego ;)


Mapa nie jest jeszcze w pełni ukończona - czeka mnie sporo poprawek gry świateł, w budynku z BS A oświetlenie jest zbyt mocne, brakuje też radaru, otoczenia mapki i wypełnienia jej detalami. Tym zajmę się, kiedy tylko pozwoli mi na to czas. Być może kiedyś szarpnę się i stworzę zupełnie nową wersję, która będzie pasowała klimatem do CSGO - ale na to jest zdecydowanie zbyt wcześnie, dlatego mapka dla wielu z Was może wyglądać nieco surowo. Ale za to waży mniej niż jedna piosenka w .mp3, działa jak żyleta i powinniście mieć na niej mnóstwo fpsów :) 


Jako że jest to beta - proszę o zgłaszanie w tym temacie wszelkich błędów, uwag itd. Te, które będzie mi się chciało zrobić, zostaną uwzględnione :P


de_wpoint_b1 jest już dostępny na serwerze. Mapa na razie odpalana tylko ręcznie przez adminów.



« Ostatnia zmiana: 07 Październik , 2013, 20:39:31 pm wysłana przez Wilk »

Offline Wyder

  • zeskrobuje brud z tyłka
  • ******
  • Wiadomości: 648
  • Wypił browarów: 1
  • Brud/Czysty: +74/-36
  • aka Ќ∂ต١ζ
Odp: de_wpoint
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Październik , 2013, 20:42:18 pm »
WWWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW Wilku :) mega duży plus :) Już nawet w rozmowie z kimś bardzo dawno temu powiedziałem, że brakuje mi takiej jednej przeróbki pointa w csgo :) KOZAK !!

Offline Arnate

  • zeskrobuje brud z tyłka
  • ******
  • Wiadomości: 929
  • Wypił browarów: 32
  • Brud/Czysty: +103/-28
Odp: de_wpoint
« Odpowiedź #2 dnia: 07 Październik , 2013, 20:57:12 pm »
A jednak, skurczybyku! Jak się dzisiaj pytałem, to mnie bezczelnie okłamałeś! :D
Nareszcie doczekaliśmy się jednej z najlepszych map z G4G CS:S. Chętnie przetestuję i powiem co można by zmienić, czy też poprawić.
 :thx:

Offline Dżejki

  • śmierdzą mu nogi
  • ***
  • Wiadomości: 100
  • Brud/Czysty: +18/-2
  • Wścieknięty wonsz
Odp: de_wpoint
« Odpowiedź #3 dnia: 07 Październik , 2013, 21:03:51 pm »
No proszę, robi nawet wrażenie ! Chętnie bym przetestował. Dobre robota  :one:

Też kiedyś myślałem nad zrobieniem swojej mapki  :-P

Offline Pawel 10

  • klei sie od brudu
  • *****
  • Wiadomości: 334
  • Wypił browarów: 2
  • Brud/Czysty: +43/-15
Odp: de_wpoint
« Odpowiedź #4 dnia: 07 Październik , 2013, 22:09:07 pm »
Najlepsza mapa !!!! BRAWO WILKU  :thx: :thx: :thx:

Offline Warerider

  • Warerider
  • klei sie od brudu
  • *****
  • Wiadomości: 536
  • Wypił browarów: 5
  • Brud/Czysty: +43/-12
Odp: de_wpoint
« Odpowiedź #5 dnia: 07 Październik , 2013, 22:14:28 pm »
Kawał dobrej roboty, gratuluje  :thx:


Offline MiLeNka

  • capi pod pachami
  • ****
  • Wiadomości: 197
  • Brud/Czysty: +30/-3
Odp: de_wpoint
« Odpowiedź #6 dnia: 07 Październik , 2013, 22:35:27 pm »
Mapka zapowiada sie bardzo ciekawie.Chetnie ja przetestuje :)

Offline Tugger

  • zeskrobuje brud z tyłka
  • ******
  • Wiadomości: 716
  • Wypił browarów: 21
  • Brud/Czysty: +73/-23
Odp: de_wpoint
« Odpowiedź #7 dnia: 08 Październik , 2013, 09:07:04 am »
I pomyśleć, że w zeszłym tygodniu marudziłem na serwerze, że nie ma pointa :P

Offline snk_krk

  • klei sie od brudu
  • *****
  • Wiadomości: 445
  • Wypił browarów: 6
  • Brud/Czysty: +23/-11
Odp: de_wpoint
« Odpowiedź #8 dnia: 08 Październik , 2013, 10:18:41 am »
Zapowiada się Elegancko. :evil:
When You Dream There Are No Rules, Pepole Can Fly Anything Can Happen

Sometimes There Is A Moment That You're Waking
And You Become Aware Of The Real World Around You But You Still Dreaming

Offline Tugger

  • zeskrobuje brud z tyłka
  • ******
  • Wiadomości: 716
  • Wypił browarów: 21
  • Brud/Czysty: +73/-23
Odp: de_wpoint
« Odpowiedź #9 dnia: 08 Październik , 2013, 12:38:13 pm »
Hm, taka offtopowa reflekcja. Cysterna w metrze?

Offline Wilk

  • Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 5702
  • Wypił browarów: 367
  • Brud/Czysty: +653/-339
    • Crudelis - oficjalna strona
Odp: de_wpoint
« Odpowiedź #10 dnia: 08 Październik , 2013, 12:40:19 pm »
Valve usunęło z gry wszystkie modele wagonów poza cysternami i platformami  :facepalm:  Lokomotyw też nie ma żadnych.

Offline Wyder

  • zeskrobuje brud z tyłka
  • ******
  • Wiadomości: 648
  • Wypił browarów: 1
  • Brud/Czysty: +74/-36
  • aka Ќ∂ต١ζ
Odp: de_wpoint
« Odpowiedź #11 dnia: 08 Październik , 2013, 14:31:02 pm »
Przy wyjściu terro z respa na wprost przydałaby się ta szyba, która była w css bo już arn z awp skanuje jak zawsze :)

Offline Arnate

  • zeskrobuje brud z tyłka
  • ******
  • Wiadomości: 929
  • Wypił browarów: 32
  • Brud/Czysty: +103/-28
Odp: de_wpoint
« Odpowiedź #12 dnia: 08 Październik , 2013, 14:43:01 pm »
Szyba to trochę nierealistyczne i słabe rozwiązanie według mnie. Ewentualnie można by tam (pod mostkiem) jakieś skrzynki/śmieci czy inne powstawiać.

Offline Wyder

  • zeskrobuje brud z tyłka
  • ******
  • Wiadomości: 648
  • Wypił browarów: 1
  • Brud/Czysty: +74/-36
  • aka Ќ∂ต١ζ
Odp: de_wpoint
« Odpowiedź #13 dnia: 08 Październik , 2013, 14:45:44 pm »
Czemu nie realistyczne xD szyba wystawowa. dwie warstwy na końcach ściany i w środku jakieś drobiazgi :) bo jak tam położysz coś dużego to będzie trzeba przez to skakać, co znacznie wydłuży czas dostania się pod domek :)

Offline Arnate

  • zeskrobuje brud z tyłka
  • ******
  • Wiadomości: 929
  • Wypił browarów: 32
  • Brud/Czysty: +103/-28
Odp: de_wpoint
« Odpowiedź #14 dnia: 08 Październik , 2013, 14:54:00 pm »
Na de_dust2 też wstaw szybę w bramę :facepalm:
O i na de_seaside na środku też.
Stanowcze NIE sztucznym ograniczeniom na małych, dynamicznych mapach.
« Ostatnia zmiana: 08 Październik , 2013, 14:56:05 pm wysłana przez Arnate »