Tagi:

AutorWątek: [Propozycja] CS_747 dla CSS  (Przeczytany 2668 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Cat_Black

  • capi pod pachami
  • ****
  • Wiadomości: 173
  • Brud/Czysty: +1/-1
  • Jedna Wielka Lama
    • Status GG
[Propozycja] CS_747 dla CSS
« dnia: 25 Luty , 2011, 18:32:50 pm »
Witam,

Zauważyłem, że niektórzy czasem narzekają "ta mapa nie jest TP". I to w stosunku do map nawet będących standardami.

Mam w związku z tym propozycję mapy starej i ogranej już dawno(od 1.4? 1.5?)  istniejącej. Mianowicie CS_747.
Jest to mapa jak najbardziej TP (oparta zresztą o najczarniejsze scenariusze odbijania zakładników).

Opis Dla nieznających mapy:
Mamy samolot, płytę lotniska i halę przylotów.
CT startuje w.w. Hali.
T startuje w samolocie.

Są 3 punkty wejścia
1. Rękawem.
2. Przez płytę lotniska i rampę załadunkową.
3. Szybę kokpitu pilotów.

Każda strona ma mniej więcej równe szanse wygrania i dużo tutaj zależy od zgrania w czasie wejść w różnych punktach. Gdyż pomimo tego, że ciasny samolot jako taki ma także dodatkowe niespodzianki w środku (takie jak chociażby szyb serwisowy, czy kurtyny rozdzielające pomieszczenia.

Link:
http://www.gamebanana.com/maps/10540

Jest to tylko pomysł, być może na vote(?)
Czekam na jakieś konstruktywne opinie.

Offline angolPL

  • capi pod pachami
  • ****
  • Wiadomości: 162
  • Brud/Czysty: +3/-3
    • Status GG
Odp: [Propozycja] CS_747 dla CSS
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Luty , 2011, 09:23:51 am »
Swego czasu gralem na tej mapie jeszcze gdy sie nie mialo kompa i siedzialo sie w kawiarenkach ;P
Mapa bardzo fajnie ale pod warunkiem zgrania teamu ^^
Do vota jak najbardziej odpowiednia

Offline Type-R

  • delikatnie przybrudzony
  • **
  • Wiadomości: 29
  • Brud/Czysty: +1/-1
Odp: [Propozycja] CS_747 dla CSS
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Luty , 2011, 11:40:40 am »
do VOTA :D

Offline Kinio

  • klei sie od brudu
  • *****
  • Wiadomości: 238
  • Brud/Czysty: +9/-4
    • Status GG
Odp: [Propozycja] CS_747 dla CSS
« Odpowiedź #3 dnia: 26 Luty , 2011, 11:55:26 am »
Do vote'a jak nabradziej. W 1.6 grało się na niej bardzo przyjemnie po warunkiem posiadania zgranej drużyny. Poza tym jestem ciekawy jak to będzie wyglądało w source :).

Offline MacGyver

  • śmierdzą mu nogi
  • ***
  • Wiadomości: 62
  • Brud/Czysty: +8/-2
Odp: [Propozycja] CS_747 dla CSS
« Odpowiedź #4 dnia: 26 Luty , 2011, 14:52:12 pm »
Pamiętam czasy jak w 1.5 wszystkie serwery startowały z tą mapą :D.
Jest po prostu świetna, miło by było ją zobaczyć na serwerze.

Offline Tugger

  • zeskrobuje brud z tyłka
  • ******
  • Wiadomości: 716
  • Wypił browarów: 21
  • Brud/Czysty: +73/-23
Odp: [Propozycja] CS_747 dla CSS
« Odpowiedź #5 dnia: 26 Luty , 2011, 23:21:13 pm »
Można by za bostona dać.

Offline pro-barszcz babuni

  • śmierdzą mu nogi
  • ***
  • Wiadomości: 145
  • Brud/Czysty: +8/-5
Odp: [Propozycja] CS_747 dla CSS
« Odpowiedź #6 dnia: 27 Luty , 2011, 00:08:45 am »
A czemu boston ma wypaść?:| Moim zdaniem fajna mapa,zawsze jak gram to jest fajna zabawa,tylko trzeba robić vote żeby gracze mogli wybrać tą mapę...

Offline .eY^

  • klei sie od brudu
  • *****
  • Wiadomości: 245
  • Brud/Czysty: +13/-16
  • Obserwowany
Odp: [Propozycja] CS_747 dla CSS
« Odpowiedź #7 dnia: 27 Luty , 2011, 09:34:01 am »
Dzień dobry.

Ja uważam, iż ostatnio na serwer wchodzi coraz więcej nowych map, co się z tym wiąże - niektórzy gracze ( nowi ) nie ogarniają tych map. Rozumiem że chcecie udoskonalać serwer i dawać pomysły dotyczące TYLKO mapek...
Nie wiem czy byłaby to dobra decyzja...

Co do wypowiedzi Tuggera to jest ona śmieszna. Nie dość że wpuściliście bostona na serwer jakieś 2 tygodnie temu to teraz chcenie go zamieniać ? No poważka... 50 % osób grających na tym serwerze nie widziało na oczy bostona ale już go trzeba zmienić...
To może zmieńmy dd2 na de_room hmmm ?
No właśnie. Boston dobra mapa, wymaga jak każda gry TP i jest przestrzenna czego nie można powiedzieć cs_747 ( samolot i podwórko toć troszkę mało. )

Ja bym bardziej się zastanowił co zrobić, aby gdy na serwerze są mapki typu tuscan, cpl[...] było więcej ludzi. Nie wspominając już zachowaniu na serwerze niektórych osób... jednak to już inny temat.

Jednym zdaniem mówiąc, jestem na NIE.

Dziękuje
« Ostatnia zmiana: 27 Luty , 2011, 09:35:41 am wysłana przez .eY^ »

Offline Cat_Black

  • capi pod pachami
  • ****
  • Wiadomości: 173
  • Brud/Czysty: +1/-1
  • Jedna Wielka Lama
    • Status GG
Odp: [Propozycja] CS_747 dla CSS
« Odpowiedź #8 dnia: 27 Luty , 2011, 10:40:02 am »
.eY^ jeśli nie masz nic przeciwko to pozwolę sobie trochę z tobą popolemizować, a w jednej sprawie nawet się zgodzę.

Cytuj
Ja uważam, iż ostatnio na serwer wchodzi coraz więcej nowych map, co się z tym wiąże - niektórzy gracze ( nowi ) nie ogarniają tych map. Rozumiem że chcecie udoskonalać serwer i dawać pomysły dotyczące TYLKO mapek...
Albo mam za długi staż tutaj, albo jedyną i to tak naprawdę wskrzeszoną chyba mapą jaką widziałem jest właśnie boston. Innych nowych map nie widziałem, chyba że dla kogoś nowe są CPLe albo Piramidy. Kwestia udoskonalania serwera to szeroka sprawa i nad tym nie ma co tutaj dyskutować.

Cytuj
Co do wypowiedzi Tuggera to jest ona śmieszna. Nie dość że   wpuściliście bostona na serwer jakieś 2 tygodnie temu to teraz chcenie   go zamieniać ? No poważka... 50 % osób grających na tym serwerze nie   widziało na oczy bostona ale już go trzeba zmienić...
To może zmieńmy dd2 na de_room hmmm ?
Nie jest śmieszna, mimo to się z nią nie zgadzam, ale to jego opinia. Ja osobiście jestem przeciwnikiem usuwania raz dodanych map, jeśli coś już trafiło na serwer to niech zostanie (chyba że są przesłanki praktyczne, które wymuszają usuwanie np.: brak miejsca na dyskach). Daje to możliwość od czasu do czasu odświeżenia mapy chociażby przez vote.

Cytuj
No właśnie. Boston dobra mapa, wymaga jak każda gry TP i jest   przestrzenna czego nie można powiedzieć cs_747 ( samolot i podwórko toć   troszkę mało. )
Widzisz, tak naprawdę nie ma map pozbawionych TP (aim'y i gun-game wyłączam z tego ;) ). Co do twojej uwagi o przestronności... masz klaustrofobię? Ostatnich parę razy jak grałem Boston zauważyłem, że główne przejawy TP są wtedy jeśli choć jedna osoba zna trochę mapę... inaczej zaczyna się bieganie i zwiedzanie ... przestronność to też nie zawsze zaleta. cs_747 w pewnym sensie tak jak pisałem wymusza TP. Brak TP automatycznie równa się przegranej. Ta mapa w pewnym sensie wymusza nawet tworzenie skomplikowanych taktyk, bo jeden flash robi różnicę. Drugą zaletą cs_747 jest zacytuję panią z openingu "Graj Dynamicznie" to jest mapa, na której można taktykę szykować kilka chwil, ale jak już zrobicie wejście to szybko się zakończy.

Cytuj
Ja bym bardziej się zastanowił co zrobić, aby gdy na serwerze są   mapki typu tuscan, cpl[...] było więcej ludzi. Nie wspominając już   zachowaniu na serwerze niektórych osób... jednak to już inny temat.
Świata nie zbawisz, a to jak serwer jest widziany to kwestia przede wszystkim stałych graczy i ich podejścia do gry... ile można grać dd2? ;) ale to już offtop

Offline AgentZlew

  • capi stęchlizną
  • *******
  • Wiadomości: 1148
  • Wypił browarów: 35
  • Brud/Czysty: +180/-42
Odp: [Propozycja] CS_747 dla CSS
« Odpowiedź #9 dnia: 27 Luty , 2011, 10:41:45 am »
co do mapy: jestem na tak. zawsze to jakiś powiew świeżości. zależy jeszcze jak się fpsy trzymają i czy bugów nie ma.

Cytuj
Można by za bostona dać.

Jeżeli chcesz zacząć coś zmieniać to zacznij od siebie, bo to co sobą reprezentujesz to śmiech na sali. Miałem o Tobie inne zdanie. Ale puszapek, który daje Ci turbopały w każdym poście ma po prostu racje co do twojej osoby :) dziękuje dobranoc
~Zlew ©

"W światowym obrocie znajduje się ponad 550 mln sztuki broni. Co dwunasty człowiek na Ziemi ma broń. Pytanie tylko... jak uzbroić 11 pozostałych." - Jurij Orlow

Offline axer.

  • delikatnie przybrudzony
  • **
  • Wiadomości: 43
  • Brud/Czysty: +0/-0
Odp: [Propozycja] CS_747 dla CSS
« Odpowiedź #10 dnia: 27 Luty , 2011, 11:38:58 am »
To może zmieńmy dd2 na de_room hmmm ?

A czujesz różnice między mapami dd2 a de_room ?

Co do 747 "nowa" ciekawa mapa przydałoby się wrzucić ją chociaż do mapcycka żeby zobaczyć jak to się je ;) 

Offline pro-barszcz babuni

  • śmierdzą mu nogi
  • ***
  • Wiadomości: 145
  • Brud/Czysty: +8/-5
Odp: [Propozycja] CS_747 dla CSS
« Odpowiedź #11 dnia: 27 Luty , 2011, 12:10:08 pm »
Na każdej mapie jeśli jest osoba ogarniająca,umie jakoś zorganizować team do współpracy.747 to może być rzeź dla ct w przypadku braku zorganizowania,ale przy udanej współpracy może być bardzo przyjemna dla obu stron.

Offline Venice

  • delikatnie przybrudzony
  • **
  • Wiadomości: 29
  • Brud/Czysty: +0/-0
Odp: [Propozycja] CS_747 dla CSS
« Odpowiedź #12 dnia: 17 Marzec , 2011, 15:54:49 pm »
Do vote'a jak najbardziej.

Swoją drogą mapcyc przydałoby się odświeżyc wywalając niektóre mapy, któe się juz wypaliły i wyludniają ludzi... Aaa nie sorry, taki wątek już był i nic nikt nie zrobił. Uznajcie, że tego nie widzicie ;)

pzdr


Swoja droga 16:32 mapa d2 z 2 graczami (na steamie 4 adminow(kinio,pro-barszcz,radier,vincent) i kazdy to ma w :dupa:  ale sorry byl juz taki watek... [Macius]
« Ostatnia zmiana: 17 Marzec , 2011, 16:34:49 pm wysłana przez Macius »

Offline AgentZlew

  • capi stęchlizną
  • *******
  • Wiadomości: 1148
  • Wypił browarów: 35
  • Brud/Czysty: +180/-42
Odp: [Propozycja] CS_747 dla CSS
« Odpowiedź #13 dnia: 17 Marzec , 2011, 16:17:49 pm »
jak śmiesz wątpić w zajebiaszczość naszego mc. Ty , ty.. ty poganinie ty .  :dickhead:
~Zlew ©

"W światowym obrocie znajduje się ponad 550 mln sztuki broni. Co dwunasty człowiek na Ziemi ma broń. Pytanie tylko... jak uzbroić 11 pozostałych." - Jurij Orlow

Offline Mattie

  • Moderator
  • zeskrobuje brud z tyłka
  • *****
  • Wiadomości: 964
  • Brud/Czysty: +28/-41
  • a.k.a DeeJay
    • Status GG
Odp: [Propozycja] CS_747 dla CSS
« Odpowiedź #14 dnia: 17 Marzec , 2011, 16:47:20 pm »
Pomysł fajny ale na naszym serwerze CT nie ma żadnych szans na wygranie rundy. Przynajmniej tak mi się wydaje.
W każdym razie, spróbować można.