Tagi:

AutorWątek: cs_siege_2010  (Przeczytany 1215 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Radier

  • Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 4187
  • Wypił browarów: 16
  • Brud/Czysty: +335/-191
  • K@R@
cs_siege_2010
« dnia: 04 Czerwiec , 2010, 09:44:20 am »
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1098932

Mapka bardzo ładnie zrobiona. FPS trzymają. Mnóstwo dróg do celu. Bez mica nic nie ugrasz. Może trochę duża ale na full serw jak znalazł.

Offline Pawel 10

  • klei sie od brudu
  • *****
  • Wiadomości: 334
  • Wypił browarów: 2
  • Brud/Czysty: +43/-15
    • Status GG
Odp: cs_siege_2010
« Odpowiedź #1 dnia: 04 Czerwiec , 2010, 10:10:28 am »
Wygląda ciekawie można pograć  :diabel:

Offline beros

  • czysty jak zad źrebaka
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Brud/Czysty: +0/-0
    • Status GG
Odp: cs_siege_2010
« Odpowiedź #2 dnia: 04 Czerwiec , 2010, 10:52:24 am »
przyjemnie się strzela, jak najbardziej za nowością, sama mapka ma sporo wizualnych bajerów

Offline Mattie

  • Moderator
  • zeskrobuje brud z tyłka
  • *****
  • Wiadomości: 964
  • Brud/Czysty: +28/-41
  • a.k.a DeeJay
    • Status GG
Odp: cs_siege_2010
« Odpowiedź #3 dnia: 04 Czerwiec , 2010, 11:57:03 am »
Super mapa. Śmiało można wrzucić na serwa.

Offline Macius

  • Moderator
  • klei sie od brudu
  • *****
  • Wiadomości: 520
  • Wypił browarów: 12
  • Brud/Czysty: +57/-28
Odp: cs_siege_2010
« Odpowiedź #4 dnia: 04 Czerwiec , 2010, 14:49:05 pm »
Pogralem chwilke (z krutkiem) a ze pamietam ta mape jeszcze z czasow 1.5 a sama konstrukcja jakos speclajnie sie nie zmienila to mysle ze mapa jest bardziej JEDNOSTRONNA niz d1 italy aztec  i assault razem wziete raj dla "awp_players"
Mnóstwo dróg do celu
tak tylko ze wszystkie drogi koncza sie na 2 wyjsciach/wejsciach na "parking" :035: nie mowiac juz o dojsciu do hostow. w mojej wyobrazni scenariusz rundy wyglada nastepujaco: 6awp po 3 na wyjscie/wejscie i do tego 3 playerow z p90 badz ak jedyna szansa dla CT to madre i sprawne operowanie smokami.no chyba tyle      
aha jeszcze jedno dziwna sprawa bo na nextmap (awp_india) zostalo charakterystyczna echo  :galy:
« Ostatnia zmiana: 04 Czerwiec , 2010, 14:51:05 pm wysłana przez Macius »
"Takie jest moje zdanie i ja się z nim zgadzam!"

Offline Mattie

  • Moderator
  • zeskrobuje brud z tyłka
  • *****
  • Wiadomości: 964
  • Brud/Czysty: +28/-41
  • a.k.a DeeJay
    • Status GG
Odp: cs_siege_2010
« Odpowiedź #5 dnia: 04 Czerwiec , 2010, 16:11:59 pm »
e tam  :P  Wydaje mi się że będzie można fajne akcje rozgrywać. Spróbować nie zaszkodzi :)

Offline Duszek

  • klei sie od brudu
  • *****
  • Wiadomości: 451
  • Brud/Czysty: +11/-18
    • Status GG
  • Obserwowany
Odp: cs_siege_2010
« Odpowiedź #6 dnia: 04 Czerwiec , 2010, 16:46:35 pm »
Jak nie sprobujemy to sie nie dowiemy czy bedzie grywalna  :30:

Wrzucac na serwer i "bedziem" grac  :-D

Offline Krutek

  • Krutek
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *********
  • Wiadomości: 1529
  • Wypił browarów: 89
  • Brud/Czysty: +240/-34
Odp: cs_siege_2010
« Odpowiedź #7 dnia: 07 Czerwiec , 2010, 10:44:00 am »
Pograłem na niej trzy razy w ciągu weekendu.
 
1. Mapka jest wyjątkowo ciemna - wyjątek stanowi długa prosta od respa CT, istny raj dla AWP.
2. Wyjątkowo dużo ciemnych zakamarków dla ukrycia się broniącej drużyny - moim zdaniem zbyt mało czasu na dotarcie do hostów i odprowadzenie ich.
3. Dziwny pogłos - nie wiadomo do końca czy to wróg, czy to własne kroki słychać.
4. Dwie drogi wejścia po hosty, do tego bardzo blisko siebie - jedna osoba jest w stanie się tak ustawić by je ogarnąć. Dla porównania assault i italka mają po trzy i do tego bardziej rozrzucone.
 
Moim zdaniem gra typowo pod vote i do tego pod dobrą ekipę, która będzie używać mika i nie wyjdzie po niepowodzeniach w CT.
Mów co myślisz, myśl co mówisz.

Offline Radier

  • Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 4187
  • Wypił browarów: 16
  • Brud/Czysty: +335/-191
  • K@R@
Odp: cs_siege_2010
« Odpowiedź #8 dnia: 07 Czerwiec , 2010, 11:24:51 am »
Zwiększyłem czas do 2.75 (standardowo na innych mapkach cs_ 2.40)