AutorWątek: Jordan Market Siege  (Przeczytany 2142 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline chaos theory

  • delikatnie przybrudzony
  • **
  • Wiadomości: 52
  • Brud/Czysty: +6/-17
  • no pain, no gain
  • Moderowany
Jordan Market Siege
« dnia: 23 Marzec , 2010, 12:08:28 pm »
Cześć.
Mam propozycję mapy, która mogłaby pojawić się w MC. Od razu mówię, że nie jest wymyślona przeze mnie, tylko przez kolesi z Raven Software, twórców sof2. Ja tylko odtworzyłem ją w sourceSDK. Mapa ta doczekała się portów do takiej gry jak cod4 co oznacza, że jest piekielnie grywalna. Coś jak dust2 w cs:s.

Postawcie sobie serwer w menu głównym (chyba każdy wie jak używać "create server"? ;D ), pobiegajcie, pooglądajcie.

Parę ważnych rzeczy:
1. Mapa nie ma tekstur, jest zbudowana z jednej tekstury w tej chwili, ponieważ nie macie napawać się widokami, tylko stwierdzić czy pasuje do cs:s. W wersji finalnej tekstury będą.
2. BRAK optymalizacji. Nie zawarłem narazie tzw "area portali" i nie zrobiłem full kompilacji, a jedynie opcję "fast". Oznacza to mniej więcej tyle, że w tej chwili Wasze komputery renderują całą mapę, a więc nawet obiekty, których aktualnie nie widzicie co MOŻE prowadzić do spadków FPS. Również full optymalizacja będzie przeprowadzona w finalnej wersji.
3. BS'y w tej chwili nie są oznaczone, ale działają, więc tłumacze gdzie są:

 BS A: Zaczynijcie w CT. Obrót o 180 stopni i biegniecie korytarzem w lewo. Do końca korytarza, przechodzicie przez "drzwi" w lewo i zaraz jak kończy się ściana idziecie w prawo. Tam gdzie stoi dużo skrzynek jest BS.
Druga droga: Ze spawna CT w prawo, od razu przy ścianie w prawo i potem prosto. Już skojarzycie miejsce.

BS B: ze spawna CT w lewo i od razy przy ścianie wbiegacie do korytarza po lewej. Biegnąc za tym korytarzem dojdziecie do ustawionych skrzynek - tu jest BS.

Jak już znacie ich lokację to możecie eksplorować całą mapę.

4. Zostały poczynione pewne zmiany w stosunku do oryginalu, ponieważ w sof2 nie było tak potężnej broni jak awp, która zdejmuje jednym strzałem, a nie chciałem, żeby jedna awka ściągnęła cały rushujący team.
5. Pewne miejsca mogą wydawać się zbyt ciemne. Większość z nich została zrobiona specjalnie, ale jeśli coś wydaje się zbyt ciemne lub zrobione źle to prosze screen z gry i w paincie zakreślić czerwonym czymś miejsce które jest do poprawy. Screeny wklejać do tego tematu jako MINIATURE - jak ktos bedzie chcial to sobie otworzy. Ja ogladam wszystko :)
6. Wszelkie inne zmiany na mapie - to samo. Screen z miejscem i opis co zmienić. Lub pokazać wszystko na screenie jakimiś strzałkami w paincie czy coś. W/e. I wklejać tutaj miniaturę.
7. W tej chwili przy pomocy kogoś można wskakiwać na "dach mapy", ponieważ nie ma właśnie tego "dachu", który to uniemożliwia. W finalnej wersji wszystko będzie dodane i nie będzie to możliwe.


Tłumaczę dlaczego wrzucam niedokończony projekt: Nie będę nakładał kolejne 2-3 dni tekstur, optymalizował na maxa i robił trwającą Bóg wie ile full kompilacje, zeby ktos potem powiedzial "do dupy, nie gramy tego".
Wszystko będzie jeśli gracze, H@ oraz @ wyrażą swoje chęci na zamieszczenie mapy w MC. Wtedy dostaniecie v1.0 z wszystkim czego brakuje i poprawionymi błędami.

Chcę pomóc temu serwerowi, bo mam wrażenie, że ostatnio gramy inferno, kabul, d2 na okrągło. Wszoraj w ciągu 2-3 godzin 4x grałem inferno - paranoja.
A skoro ja chcę pomóc to Wy pomóżcie mi i wrzucajcie te uwagi, screeny i inne pierdoły, które mogą pomóc w sfinalizowaniu tego projektu.
Wszystko wrzucajcie tutaj.
Z góry dzięki.

Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: 31 Marzec , 2010, 21:22:29 pm wysłana przez chaos theory »
Intel Core i7-3930K @ 4,75 GHz
ASUS Rampage IV Extreme
LSI MegaRAID SAS 9260-4i + 3x 256 GB SSD
24 GB Corsair Dominator GT 2133 C9
Corsair AX 1200

Offline Kwadrat

  • Szef
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *********
  • Wiadomości: 4174
  • Brud/Czysty: +197/-4370
Odp: Jordan Market Siege
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Marzec , 2010, 13:13:27 pm »
To troche jak oceniac samochod po samej plycie podlogowej.. Tak czy inaczej zerkne.

Offline wiciu

  • Administrator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 17096
  • Wypił browarów: 35
  • Brud/Czysty: +980/-661
  • Admin
    • G4G -> Gracze dla graczy
Odp: Jordan Market Siege
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Marzec , 2010, 13:28:39 pm »
Rzuciłem okiem
Faktycznie respawny T wychodzą np na respawnie CT :) Zdziwiłem się.
Za mało jest pól respawnowania T i CT - nie mozna załadować więcej niż 3 pamperki ( z graczem włącznie)
Mapka jest chyab dedykowana dla duzej liczny graczy. Nie wiem dlaczego ale przypomina mi nieco de_tides. No jest nawet dluga gdzie mozna se poszczelać z AWM. Są zakamarki. Przy duzej liczbie graczy powjnna dać radę. Ale moje zdanie pewnie jest inne niż 90% szcelaczy z CS Source :> więc się pewnie liczyć nie będzie.
Koniecznie dołóż respy aby mozna to odpalić z bociakami. Wtedy się zobaczy jak to faktycznie wygląda.

Offline Maly

  • delikatnie przybrudzony
  • **
  • Wiadomości: 57
  • Brud/Czysty: +1/-0
Odp: Jordan Market Siege
« Odpowiedź #3 dnia: 23 Marzec , 2010, 15:32:01 pm »
Podoba mi się, choć wydaję się być strasznie duża, ale to pozory, ponieważ jest bardzo otwarta: dużo dużych przejść i brak takich typowych "przegródek" pomiędzy poszczególnymi częściami (IMO). Nie wiem dlaczego napisałeś, że jest ciemna. Dla mnie jest wręcz aż za jasna w niektórych korytarzach, które proszą się o półmrok;) (myślę głównie o tym długim tunelu pod ziemią zaraz przy respie Terro. Dam może jeszcze jakieś screeny, a może nie;) Trzeba będzie jednak uważać, bo mniej niż 8-8 to tu będzie dosyć ciężko i nudno grać. Ale 16+ może być miód^^

Offline chaos theory

  • delikatnie przybrudzony
  • **
  • Wiadomości: 52
  • Brud/Czysty: +6/-17
  • no pain, no gain
  • Moderowany
Odp: Jordan Market Siege
« Odpowiedź #4 dnia: 23 Marzec , 2010, 19:28:13 pm »
To troche jak oceniac samochod po samej plycie podlogowej.. Tak czy inaczej zerkne.

Ja bym tego tak nie nazwał. Samochód w tym wypadku jest cały złożony, i jeździ, kwestia wyposażenia wnętrza.


Rzuciłem okiem
Faktycznie respawny T wychodzą np na respawnie CT :) Zdziwiłem się.
Za mało jest pól respawnowania T i CT - nie mozna załadować więcej niż 3 pamperki ( z graczem włącznie)
Mapka jest chyab dedykowana dla duzej liczny graczy. Nie wiem dlaczego ale przypomina mi nieco de_tides. No jest nawet dluga gdzie mozna se poszczelać z AWM. Są zakamarki. Przy duzej liczbie graczy powjnna dać radę. Ale moje zdanie pewnie jest inne niż 90% szcelaczy z CS Source :> więc się pewnie liczyć nie będzie.
Koniecznie dołóż respy aby mozna to odpalić z bociakami. Wtedy się zobaczy jak to faktycznie wygląda.

Respawny T na respie CT, bo zapomnialem przed kompilacja skasowac stamtad model ;)
"Za mało jest pól respawnowania T i CT - nie mozna załadować więcej niż 3 pamperki ( z graczem włącznie) " OCB? :)
Tzn, na pewno nie jest to mapa do gry 3v3. To oczywiste. Choć w sof2 dawała radę w 3v3, ale Capture the flag, czyli respawny co 15s. W innych trybach raczej słabo. 5v5 będzie wystarczająco - zapewniam.

Podoba mi się, choć wydaję się być strasznie duża, ale to pozory, ponieważ jest bardzo otwarta: dużo dużych przejść i brak takich typowych "przegródek" pomiędzy poszczególnymi częściami (IMO). Nie wiem dlaczego napisałeś, że jest ciemna. Dla mnie jest wręcz aż za jasna w niektórych korytarzach, które proszą się o półmrok;) (myślę głównie o tym długim tunelu pod ziemią zaraz przy respie Terro. Dam może jeszcze jakieś screeny, a może nie;) Trzeba będzie jednak uważać, bo mniej niż 8-8 to tu będzie dosyć ciężko i nudno grać. Ale 16+ może być miód^^

Dla niektórych może być za ciemna mały. Dla mnie teraz jest ok. Ten korytarz przy respie T, też teraz wydaje się za jasny - zredukuje mu tam liczbe light spotow o polowe.

Mimo wszystko narazie dzięki wszystkim za zdanie.
Czekam na więcej.


EDIT: LINK DO DOWNLOADU Z POPRAWIONYMI RESPAWNAMI UAKTUALNIONY W PIERWSZYM POŚCIE
« Ostatnia zmiana: 23 Marzec , 2010, 20:05:34 pm wysłana przez chaos theory »
Intel Core i7-3930K @ 4,75 GHz
ASUS Rampage IV Extreme
LSI MegaRAID SAS 9260-4i + 3x 256 GB SSD
24 GB Corsair Dominator GT 2133 C9
Corsair AX 1200

Offline Hilfi

  • Mumble
  • zeskrobuje brud z tyłka
  • *
  • Wiadomości: 979
  • Wypił browarów: 2
  • Brud/Czysty: +52/-38
  • Hilf
  • Obserwowany
Odp: Jordan Market Siege
« Odpowiedź #5 dnia: 24 Marzec , 2010, 16:15:18 pm »
pograłem troche na niej i wydaje się być trochę ciekawa...choć ogromna. ewentualnie do vota możnaby dać, poczekamy troche jak jeszcze pare osób zaaprobuje to sie wrzuci

M4ni4k

  • Gość
Odp: Jordan Market Siege
« Odpowiedź #6 dnia: 24 Marzec , 2010, 20:02:03 pm »
Też pograłem troszku na mapce ,i mimo to że jest dość spora ,na bsy można się dostać dość szybko.Mnóstwo zakamarków.Myślę że przyjemnie będzie się grać na niej.Chaos do dzieła!!!

Offline chaos theory

  • delikatnie przybrudzony
  • **
  • Wiadomości: 52
  • Brud/Czysty: +6/-17
  • no pain, no gain
  • Moderowany
Odp: Jordan Market Siege
« Odpowiedź #7 dnia: 24 Marzec , 2010, 20:19:03 pm »
pograłem troche na niej i wydaje się być trochę ciekawa...choć ogromna. ewentualnie do vota możnaby dać, poczekamy troche jak jeszcze pare osób zaaprobuje to sie wrzuci

W tej postaci ta mapa się nie nadaje - 0 optymalizacji i połowa ludzi będzie płakać o fps. Jakie macie fpsy jak biegacie samemu po mapie, a jak powiedzmy z teamami po 6 botów?

Kurcze naprawde nie wiem o co Wam chodzi z tym "za duza" :P Powinniscie zobaczyc mapke hong kong streets z sof2 :D Moja ulubiona, 2 glowne i bardzo dlugie i szerokie ulice ze skrzynkami i samochodami :D Pure aim i nic wiecej :) Niestety, na warunki cs:s - wszyscy wzieliby awki i strzelali sie z jednej strony na druga :P A chcialem wlasnie ja pierwotnie przeniesc :D

Panowie, mogę sprobowac troche ja zmniejszyc. Ale duzo tego obszaru do wyciecia na pewno nie bedzie, bo wtedy mapa stracilaby pare waznych punktow i znacznie zwezylyby sie pewne przejscia itd. A tego nie chcemy chyba... A mysle, ze tak jak mowi caps - naprawde szybko dostajesz sie z jednego bsa do drugiego. Po prostu jest troche wiecej obszaru do pobiegania. Np, na ucieczke z jednego dobrze obstawionego bsa na drugi - idealnie :P


ps. swoją drogą sam zapuściłem na niej po 12 botów w teamie na "expert" i pospecowałem troche jak biegają... i dochodze do wniosku, że boty nie wykorzystują nawet połowy możliwości tej mapy (w ogole nie chodzą na balkon przy BS, na daszek przy humvee, na moscie widzialem bota moze z raz w ciagu 10 rund) i w dodatku sa na tyle glupie, ze jeszcze nie widzialem zeby sie na poczatku rundy rowno podzielily - albo wszyscy biegna jedna droga i jest strzelanka na maxa albo max 2-3 sie odlacza od grupy i biegna gdzie indziej... Co w teamie na 12 nie jest imponujacym wynikiem :/


 
« Ostatnia zmiana: 24 Marzec , 2010, 20:26:08 pm wysłana przez chaos theory »
Intel Core i7-3930K @ 4,75 GHz
ASUS Rampage IV Extreme
LSI MegaRAID SAS 9260-4i + 3x 256 GB SSD
24 GB Corsair Dominator GT 2133 C9
Corsair AX 1200

Offline Shooto

  • klei sie od brudu
  • *****
  • Wiadomości: 271
  • Brud/Czysty: +14/-10
Odp: Jordan Market Siege
« Odpowiedź #8 dnia: 24 Marzec , 2010, 20:42:40 pm »
Ja bym jej nie zmniejszal po co? Ogolnie pomysl mi sie podoba cos nowego i oryginalnego!
Na tworzeniu mapek sie kopmpletnie nie znam, ale mapka wydaje sie byc ciekawa, jest sporo zakamarkow troche przestrzeni otwartych i co mnie zainteresowalo to np. to ze w takich miejscach jak to mozna wejsc hmm nazwe to z parteru na pierwsze pietro  ;) :



Dzialaj moze byc dobra zabawa na tej mapce.

//EDIT.
Zapomnialem, zauwazylem ze jak biegam normalnie na dole to mam 299 fps, w momencie kiedy znajduje sie nieco wyzej fps-y spadaja (taka uwaga choc nie wiem czy ma to jakies znaczenie)

@Down
Ja mam Intel core2 quad Q8200 4 GB (1024x768 AAx2)
« Ostatnia zmiana: 25 Marzec , 2010, 11:01:12 am wysłana przez Shooto »

Offline chaos theory

  • delikatnie przybrudzony
  • **
  • Wiadomości: 52
  • Brud/Czysty: +6/-17
  • no pain, no gain
  • Moderowany
Odp: Jordan Market Siege
« Odpowiedź #9 dnia: 24 Marzec , 2010, 22:39:48 pm »
Shooto to miejsce na screenie nazywa sie market i tak jak w sof2 mozna wyskakiwac na te "daszki". To miedzy innymi po to, zeby gracze wchodzac na ten market nie zakladali na pewno, ze koles stoi gdzies na ziemi jak w wiekszosci mapek. W tej chwili musisz rozgladac sie wszedzie, bo moze rownie dobrze stac na budynku :)
Masz mniej fps jak stoisz wyzej, bo coraz wiecej do renderu ma komputer. Musze tam wprowadzic "hint" i "area portal" w wielu miejscach. Dzieki temu niewidoczne dla gracza miejsca nie beda renderowane. Jeszcze mocno nad tym popracuje, bo słabsze sprzęty mogą mieć problemy.
Jaki masz procek i ile ramu shooto? Wbrew pozorom cs:s jest praktycznie niezależny od grafiki, tak długo jak nie włączasz mocnych trybów AA i AF. Liczy się tylko procek i to wraz z taktowaniem procka mocno wzrastają fpsy. W tej chwili siedze na 9600gso (kastrat) i w 1680x1050 AAx2 mam stałe 300fps wszędzie, bo procek robi swoje.

Mozna sprawdzic samemu co sie renderuje...
jak juz utworzycie wlasny server wpiszcie w konsoli sv_cheats 1, a zaraz potem mat_wireframe 3 . Teraz macie przegląd :)
« Ostatnia zmiana: 24 Marzec , 2010, 22:45:00 pm wysłana przez chaos theory »
Intel Core i7-3930K @ 4,75 GHz
ASUS Rampage IV Extreme
LSI MegaRAID SAS 9260-4i + 3x 256 GB SSD
24 GB Corsair Dominator GT 2133 C9
Corsair AX 1200

Offline Duszek

  • klei sie od brudu
  • *****
  • Wiadomości: 451
  • Brud/Czysty: +11/-18
  • Obserwowany
Odp: Jordan Market Siege
« Odpowiedź #10 dnia: 25 Marzec , 2010, 12:39:52 pm »
Powiem ze mapka dosyc ciekawa, jestem za tym zeby mozna bylo sprobowac. Duzo korytarzy wiele mozliwosci wejscia na bs-a, mapka jak najbardziej dla ludzi myslacych tak samo jak compound. Nie to co dust2, trzy drogi i po wszystkim :)

Offline Maly

  • delikatnie przybrudzony
  • **
  • Wiadomości: 57
  • Brud/Czysty: +1/-0
Odp: Jordan Market Siege
« Odpowiedź #11 dnia: 26 Marzec , 2010, 06:55:05 am »
Duszek:
Cytuj
mapka jak najbardziej dla ludzi myslacych tak samo jak compound. Nie to co dust2
A teraz proszę zrobić "wstecz" i zobaczyć 3(?) tematy niżej - compound do wora. Więc jak widać Duszku ludzie nie lubią choć troszkę trudniejszych mapek. Nie lubią myśleć, bo to męczące, tak samo jak nie lubią mieć mikrofonów... Nie lubią też mieć zbyt dużo dróg do wyboru, dlatego wszyscy chcą grać d2. Wybór drogi na resp ich przytłacza. Nie lubią też grać drużynowo.
Niestety admini mogą walczyć tylko z brakiem mikrofonów, a z brakiem myślenia niestety już nie.... Może trzeba coś zmienić? :033:

Taki oftop Mały

Offline Duszek

  • klei sie od brudu
  • *****
  • Wiadomości: 451
  • Brud/Czysty: +11/-18
  • Obserwowany
Odp: Jordan Market Siege
« Odpowiedź #12 dnia: 26 Marzec , 2010, 08:30:28 am »
Ja wiem ze duza czesc gra na łatwizne tylko w mapy pokroju d2. Ale tutaj mowimy aby ta mapka byl dostepna z "votemap". Ostatnio gramy rowniez campound srednio po 2 razy dziennie i serwer peka :) co mnie cieszy. Po prostu czasem trzeba zagrac cos innego i wtedy własnie taka mapka jak "siege" moze sie sprawdzic.

Offline chaos theory

  • delikatnie przybrudzony
  • **
  • Wiadomości: 52
  • Brud/Czysty: +6/-17
  • no pain, no gain
  • Moderowany
Odp: Jordan Market Siege
« Odpowiedź #13 dnia: 26 Marzec , 2010, 10:10:07 am »
Maly - przy wywalaniu compound nie chodzilo o 'zawilosc mapy i wiele drog', tylko o calych teamach z awkami stojacych na swoich respach :P Bo to jest fakt, na compound stojac w okienkach w tym korytarzu na gorze masz przeglad praktycznie calej mapy i jak chodzisz z okienka do okienka do ct nie bardzo ma szanse przejsc. To prowadzi do tego, ze CT nie atakuje, bo wie ze stoja awki, wiec sam bierze i czeka, a T nie atakuje, bo T ma bronic - wiec oczywiste do czego to prowadzi.

Tutaj, na tej mapce ktora zaproponowalem, jest inaczej. Kampa stojaca na srodku zaraz przy respie CT, patrzaca w strone hummera nie ubije praktycznie nic, bo rzadko kto bedzie tam chodzil na poczatku rundy lub kampa przy skrzynkach w tunelu z T ja zdejmie, a zdecydowanie trudniej ja zauwazyc. Poza tym, sila rzeczy team CT musi sie rozdzielic jak najbardziej, bo drog na BS'y jest duzo i nie obstawiajac wszystkich terro wejdzie w CT jak w maslo.
Ta mapka jest tak zbudowana, ze osoba z awka stojaca w miejscu malo kiedy zobaczy przeciwnika, a co dopiero zabije - co zmusza do biegania. Jest duzo mozliwosci przejscia i wymanewrowania przeciwnika. Teraz broniac np, BS A z awka nie mozesz juz stac w jednym miejscu i patrzyc w jedno konkretne przejscie( np inferno_pro i patrzenie na 'banan'), bo Cie ubija. Na tego bsa, mozna wejsc ze srodka, spod mostu, z mostu schodkami na dol, z mostu na balkon, od tylu z respa CT.... tyle mozliwosci, a jak awek ustawi sie 5, to T pojdzie na B, tam gdzie market i dupa zbita. Fragolapstwa to tu nie bedzie ;)
 To nie dust2 gdzie stojac na srodku prawie na pewno kogos ubijesz..
« Ostatnia zmiana: 26 Marzec , 2010, 10:11:58 am wysłana przez chaos theory »
Intel Core i7-3930K @ 4,75 GHz
ASUS Rampage IV Extreme
LSI MegaRAID SAS 9260-4i + 3x 256 GB SSD
24 GB Corsair Dominator GT 2133 C9
Corsair AX 1200