Tagi:

AutorWątek: G4G & INEA vs LUKMAN vol.2 ?  (Przeczytany 5381 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline S!n

  • Psychol
  • klei sie od brudu
  • *****
  • Wiadomości: 307
  • Brud/Czysty: +36/-42
Odp: G4G & INEA vs LUKMAN vol.2 ?
« Odpowiedź #30 dnia: 27 Styczeń , 2009, 23:28:29 pm »
Dajcie jakieś vt to będę klaskał drużynie wygrywającej  :kosci:

Offline spz

  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *********
  • Wiadomości: 3395
  • Brud/Czysty: +154/-64
Odp: G4G & INEA vs LUKMAN vol.2 ?
« Odpowiedź #31 dnia: 28 Styczeń , 2009, 09:04:10 am »
zapisow na tego typu mecze (miedzyserwerowe) nie ma i nie bedzie.
h@ sami wybieraja sklad ktory bedzie reprezentowal serwer...
moze sie wydawac to krzywdzace dla niektorych, dlatego tez co jakis czas beda eventy wewnetrzne (dwa sklady z g4g), gdzie to przez ankiete czy cos innego beda dopieranie sklady.. natomiast rozgrywki miedzyserwerowe traktujemy powaznie (nawet jezeli gramy 4fun)

Offline samolot

  • capi stęchlizną
  • *******
  • Wiadomości: 1030
  • Brud/Czysty: +28/-325
Odp: G4G & INEA vs LUKMAN vol.2 ?
« Odpowiedź #32 dnia: 28 Styczeń , 2009, 13:21:35 pm »
a mnie daniel odrzucił, czuje się opuszczony :(

Offline DNL

  • Global Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 4894
  • Brud/Czysty: +815/-573
Odp: G4G & INEA vs LUKMAN vol.2 ?
« Odpowiedź #33 dnia: 28 Styczeń , 2009, 15:55:51 pm »
Sam siebie odrzuciles dajac dupska kilka razy wczesniej. Suma sumarum i tak by Cie nie bylo, wiec nie ma sie co Toba przejmowac  :052:
Napisano:: 28 Styczeń , 2009, 15:47:10
Na dzien dzisiejszy sklad wyglada tak:

1.  Void
2.  noway
3.  FakeNick
4.  Nikitaz
5.  master of ceremonies
6.  szaju
7.  fauu
8.  MEGAMACIEK
9.  nb!
10. spz
DNL # ELEGANCKO.

Żniwiarz: najlpeszy jest CS:1.6, serwer inea ffa i dnl jako h@


Offline Martini

  • klei sie od brudu
  • *****
  • Wiadomości: 336
  • Brud/Czysty: +26/-56
  • Martini
Odp: G4G & INEA vs LUKMAN vol.2 ?
« Odpowiedź #34 dnia: 28 Styczeń , 2009, 16:06:42 pm »
a mnie daniel odrzucił, czuje się opuszczony :(

Zrozumiałbym jakby dziewczyna Cie zostawila... ale Daniel... hahaha przynajmniej pupa juz bolec nie bedzie  :-D
« Ostatnia zmiana: 28 Styczeń , 2009, 16:09:46 pm wysłana przez Martini »
Najlepszy z najlepszych ;] To właśnie ja !! :D

Offline blejdzik

  • czysty jak zad źrebaka
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Brud/Czysty: +0/-1
Odp: G4G & INEA vs LUKMAN vol.2 ?
« Odpowiedź #35 dnia: 29 Styczeń , 2009, 12:43:30 pm »
HLTV na mecz 194.152.46.34:27090

serwer i haslo wysle ci na pw w niedziele DNL
« Ostatnia zmiana: 29 Styczeń , 2009, 12:45:29 pm wysłana przez blejdzik »

Offline szaJu

  • klei sie od brudu
  • *****
  • Wiadomości: 475
  • Brud/Czysty: +22/-364
Odp: G4G & INEA vs LUKMAN vol.2 ?
« Odpowiedź #36 dnia: 29 Styczeń , 2009, 15:59:44 pm »
Podajcie sklad lukmana, jak mozecie ; )
Pijany! według mnie niczym nie różni się od poczciwego DNL'a, jedynie może stażem nic po za tym :P

MISZCZ FEX

Offline DNL

  • Global Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 4894
  • Brud/Czysty: +815/-573
Odp: G4G & INEA vs LUKMAN vol.2 ?
« Odpowiedź #37 dnia: 30 Styczeń , 2009, 13:18:15 pm »
serwer i haslo wysle ci na pw w niedziele DNL

Wyslij spz'towi.

Ja w niedziele bede byc moze dopiero wieczorem, o ile w ogole bede.
DNL # ELEGANCKO.

Żniwiarz: najlpeszy jest CS:1.6, serwer inea ffa i dnl jako h@


Offline blejdzik

  • czysty jak zad źrebaka
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Brud/Czysty: +0/-1
Odp: G4G & INEA vs LUKMAN vol.2 ?
« Odpowiedź #38 dnia: 01 Luty , 2009, 14:08:55 pm »
sklad

beware'
aron
shivek
gremlin
konrad
kruwka
pogrom
bananowy
sudden
porzeczka
aS
zibik
xynit

Offline DNL

  • Global Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 4894
  • Brud/Czysty: +815/-573
Odp: G4G & INEA vs LUKMAN vol.2 ?
« Odpowiedź #39 dnia: 01 Luty , 2009, 22:21:46 pm »
Ja jednak jestem, mozesz wyslac pw mi badz spz'towi.

Sklad w wiekszosci ten co z ligi macie ; )
13 vs 10 bedzie ciezko, ale damy rade! :D
Napisano:: 01 Luty , 2009, 14:22:10
GG  :-)

G4G vs LukMAN 36:24

de_dust2 15:15
http://g4g.pl/galeria/displayimage-11-132.html
http://g4g.pl/galeria/displayimage-11-131.html

de_nuke 21:9
http://g4g.pl/galeria/displayimage-11-130.html
http://g4g.pl/galeria/displayimage-11-129.html
Napisano:: 01 Luty , 2009, 22:10:40
http://g4g.pl/?q=node/525
« Ostatnia zmiana: 01 Luty , 2009, 22:24:08 pm wysłana przez DNL »
DNL # ELEGANCKO.

Żniwiarz: najlpeszy jest CS:1.6, serwer inea ffa i dnl jako h@


Offline samolot

  • capi stęchlizną
  • *******
  • Wiadomości: 1030
  • Brud/Czysty: +28/-325
Odp: G4G & INEA vs LUKMAN vol.2 ?
« Odpowiedź #40 dnia: 01 Luty , 2009, 22:26:41 pm »
nie martw się DNL, następnym razem będzie lepiej