Tagi:

AutorWątek: Rising Storm  (Przeczytany 4000 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline XPrzemoX

  • śmierdzą mu nogi
  • ***
  • Wiadomości: 61
  • Brud/Czysty: +13/-1
Odp: Rising Storm
« Odpowiedź #15 dnia: 03 Czerwiec , 2013, 15:04:17 pm »
Nie da rady dorzucić na serwer jakiejs ilosci botów? Wiem że niektóre serwey tak maja a nie jestem pewnien jak wygląda to od strony technicznej/możliwosci.

Offline wiciu

  • Administrator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 17095
  • Wypił browarów: 35
  • Brud/Czysty: +980/-661
  • Admin
    • G4G -> Gracze dla graczy
Odp: Rising Storm
« Odpowiedź #16 dnia: 03 Czerwiec , 2013, 22:40:00 pm »
Można.. ale czy ktoś tam wejdzie ?
Dorzucę.. czemu nie. 
Sam jestem ciekawy jak boty generują obciążenie

Offline JOY_PL

  • Global Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 4602
  • Wypił browarów: 52
  • Brud/Czysty: +829/-146
  • Zwykła szara @
    • Crudelis
  • Obserwowany
Odp: Rising Storm
« Odpowiedź #17 dnia: 03 Czerwiec , 2013, 23:19:47 pm »
Osobiście miałbym wejść na serwer gdzie wieje pustkami to wolałbym jednak pograć z botami :) Niestety nie mam RS, a jakoś nie mam zamiaru grać z samą riflą oraz bez opcji naliczania statystyk....

Offline JOY_PL

  • Global Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 4602
  • Wypił browarów: 52
  • Brud/Czysty: +829/-146
  • Zwykła szara @
    • Crudelis
  • Obserwowany
Odp: Rising Storm
« Odpowiedź #18 dnia: 01 Sierpień , 2013, 14:30:07 pm »
Wiec z nowosci to do ro dodali 3 nowe mapy :)

Teraz pytanie bo moze kupie 4  packa RISING STORM ... Ktos chetny? Wyjdzie ok 12 zl na lba.
« Ostatnia zmiana: 01 Sierpień , 2013, 16:42:02 pm wysłana przez JOY_PL »

Offline ReD_RuDy

  • klei sie od brudu
  • *****
  • Wiadomości: 460
  • Wypił browarów: 11
  • Brud/Czysty: +57/-7
  • XI PUŁK UJEŻDŻANIA KACZEK
Odp: Rising Storm
« Odpowiedź #19 dnia: 01 Sierpień , 2013, 14:31:48 pm »
oczywiście JA
to jeszcze dwóch potrzeba !

[img width=189 height=130]http://www.kiepy.pl/uploads/2011_08/29/9640_1_500_Rudy-I-Lysy.jpg

Offline grifosPL

  • klei sie od brudu
  • *****
  • Wiadomości: 216
  • Wypił browarów: 6
  • Brud/Czysty: +35/-1
Odp: Rising Storm
« Odpowiedź #20 dnia: 01 Sierpień , 2013, 16:46:19 pm »
Jeszcze jednego potrzeba.

Offline JOY_PL

  • Global Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 4602
  • Wypił browarów: 52
  • Brud/Czysty: +829/-146
  • Zwykła szara @
    • Crudelis
  • Obserwowany
Odp: Rising Storm
« Odpowiedź #21 dnia: 01 Sierpień , 2013, 16:55:08 pm »
No to czekamy na jeszcze jednego śmiałka - pamietajcie RS zawiera podstawke RO2 + ten DLC :)

12 zł i wysyłam bo już zakupione.

KTO PIERWSZY TEN LEPSZY
« Ostatnia zmiana: 05 Sierpień , 2013, 16:47:54 pm wysłana przez JOY_PL »

Offline eragon16

  • czysty jak zad źrebaka
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Brud/Czysty: +0/-1
Odp: Rising Storm
« Odpowiedź #22 dnia: 05 Sierpień , 2013, 11:47:15 am »
Ja!


To wersja pudełkowa?
To ja dam ci te 12 zł przelewem lub przekazem a ty mi dasz skan kodu na E-mail
Nie lubie walających się po domu pudełek :D

Offline JOY_PL

  • Global Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 4602
  • Wypił browarów: 52
  • Brud/Czysty: +829/-146
  • Zwykła szara @
    • Crudelis
  • Obserwowany
Odp: Rising Storm
« Odpowiedź #23 dnia: 05 Sierpień , 2013, 16:47:37 pm »
No tak zapomniałem edytować..... skoro tu nikt nie chciał za 12 zł to sprzedałem to na allegro za 14 zł  :kosci: zeszło od ręki.

To była kopia typu GIFT na steam. Czyli zakupiłem 4ro packa sam wykorzystałem swoją kopie i mialem jeszcze 3.

Offline ReD_RuDy

  • klei sie od brudu
  • *****
  • Wiadomości: 460
  • Wypił browarów: 11
  • Brud/Czysty: +57/-7
  • XI PUŁK UJEŻDŻANIA KACZEK
Odp: Rising Storm
« Odpowiedź #24 dnia: 12 Sierpień , 2013, 12:52:55 pm »
Szybkie pytania.
Serwer G4G stoi poprawnie?
Boty są?
Kto ma władzę na serwerze? "admin"
Jak tak, to na week proponuję zbiórkę, na BLE i serwerze.
Pogadamy, poćwiczymy sobie. Jeżeli ktoś nowy to pomożemy.
Jestem za, rozkręceniem, zorganizowaniem ekipy, która będzie grała.
Jak na razie to JA i zapewne Joy.
Znajdą się jeszcze chętni?
« Ostatnia zmiana: 12 Sierpień , 2013, 12:54:39 pm wysłana przez ReD_RuDy »

[img width=189 height=130]http://www.kiepy.pl/uploads/2011_08/29/9640_1_500_Rudy-I-Lysy.jpg

Offline XPrzemoX

  • śmierdzą mu nogi
  • ***
  • Wiadomości: 61
  • Brud/Czysty: +13/-1
Odp: Rising Storm
« Odpowiedź #25 dnia: 12 Sierpień , 2013, 15:07:41 pm »
I ja się dołącze

Offline JOY_PL

  • Global Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 4602
  • Wypił browarów: 52
  • Brud/Czysty: +829/-146
  • Zwykła szara @
    • Crudelis
  • Obserwowany
Odp: Rising Storm
« Odpowiedź #26 dnia: 12 Sierpień , 2013, 15:21:04 pm »
Publiczny serwer G4G zdechł śmiercią naturalną... Nawet Ci co kiedys sie podniecali nt. tej gry nawet tu nie zaglądają.
W wyszukiwarce co prawda widnieje serwer G4G ale na bodaj 16 graczy..... litosci :)  http://g4g.pl/pl/nasze-serwery/RO2RS
Jak dobrze pamietam bo obecnie wyszukiwarka mi tego nawet nie łapie.

Botów tam nie widzialem.

Oczywiscie łapie sie na RS - obecnie staram sie grac codziennie.  Znajdziemy jakis serwer i w bUj! Banzaiiiiiiii !!

Gorące powitanie

Macie taki arcziwek :D Zrobiony bez picu.

Swoją drogą.... jestem ciekaw jak do cholery dostaje sie tłumik do Naganta... ... jest związany z tym arcziwek :>


Cichy zabójca
Zabij 32 przeciwników rewolwerem Nagant z tłumikiem


Odblokowuje sie go czy jak ? Nie wiem np. czy juz mialem... strzelbe bo niedawno zobaczylem u swojego żołnierza. 

« Ostatnia zmiana: 12 Sierpień , 2013, 15:23:23 pm wysłana przez JOY_PL »

Offline eragon16

  • czysty jak zad źrebaka
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Brud/Czysty: +0/-1
Odp: Rising Storm
« Odpowiedź #27 dnia: 01 Wrzesień , 2013, 09:33:37 am »
Musisz najpierw odblokować tą broń...
Znaczy chyba Naganta musisz rozwinąć do max. lvl-u.

Offline JOY_PL

  • Global Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 4602
  • Wypił browarów: 52
  • Brud/Czysty: +829/-146
  • Zwykła szara @
    • Crudelis
  • Obserwowany
Odp: Rising Storm
« Odpowiedź #28 dnia: 31 Sierpień , 2017, 21:33:04 pm »
Darmowy weekend z grą Rising Storm 2: Vietnam na Steamie  8-)

http://store.steampowered.com/app/418460/Rising_Storm_2_Vietnam/