Tagi:

AutorWątek: Aktualizacja  (Przeczytany 34017 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Wilk

  • Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 5703
  • Wypił browarów: 367
  • Brud/Czysty: +653/-339
    • Crudelis - oficjalna strona
Odp: Aktualizacja
« Odpowiedź #30 dnia: 04 Maj , 2013, 20:55:23 pm »
Nie poprawią, bo problem nie leży w serwerach, tylko w twoim połączeniu / wydajności kompa.

Offline Radier

  • Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 4188
  • Wypił browarów: 16
  • Brud/Czysty: +335/-191
  • K@R@
Odp: Aktualizacja
« Odpowiedź #31 dnia: 05 Maj , 2013, 08:14:06 am »
Guzik prawda.

Wysyłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2


Offline Wilk

  • Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 5703
  • Wypił browarów: 367
  • Brud/Czysty: +653/-339
    • Crudelis - oficjalna strona
Odp: Aktualizacja
« Odpowiedź #32 dnia: 09 Maj , 2013, 00:55:55 am »

Release Notes for 5/8/2013
 
[ GAMEPLAY ]
- Mag7 - reduced cost to 1800.
- Mac10 - increased price to 1050.
- XM1014 - reduced damage to 20.
- Body parts penetration code will not register headshot damage when penetrating into the neck hitbox through the chest hitbox, only chest damage will be dealt in this case.
 
[ MAPS ]
- Updated de_favela to latest version.
- Fixed some bugs in de_inferno where the player could get stuck on geometry, fixed some minor bugs (Thanks Wλve!).
 
[ MISC ]
- If a player was vote kicked from too many recent competitive games the matchmaking system will assign them a competitive cooldown.
- Added sever command line support for -net_port_try 1 to prevent servers from trying to climb ports if the request port was busy.
- Fixed a rare grenade physics interaction that could cause grenades to spin in place when thrown at certain kinds of physics props or players.
- Adjusted default value of sv_maxusrcmdprocessticks server convar to 16 for community servers with default settings to successfully process all user commands from even lowest tickrate and framerate clients.
- When going to overtime players who survived in the last round will start with empty inventory even though teams don't switch sides.
- Fixed flashbang number not updating on the hud if you had set "close after buy."

Offline Wilk

  • Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 5703
  • Wypił browarów: 367
  • Brud/Czysty: +653/-339
    • Crudelis - oficjalna strona
Odp: Aktualizacja
« Odpowiedź #33 dnia: 16 Maj , 2013, 00:49:07 am »

Release Notes for 5/15/2013
 
[ MAPS ]
- de_train: Fixed grenade collision bug, other minor bugs.
 
[ MISC ]
- Added a convar sv_vote_allow_in_warmup defaulting to off and controlling whether votes are allowed during warmup.
- Shooting through a nodraw surface now doesn't count as a gun penetration (you can always shoot through nodraw).
- Consolidated Map Groups in Classic Casual and Demolition modes.

Offline Kinio

  • klei sie od brudu
  • *****
  • Wiadomości: 238
  • Brud/Czysty: +9/-4
Odp: Aktualizacja
« Odpowiedź #34 dnia: 16 Maj , 2013, 15:05:13 pm »
- de_train: Fixed grenade collision bug, other minor bugs.
wohoo! można będzie w końcu rzucać hejki od długiej na wyjście terro na środku? :>

Offline Wilk

  • Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 5703
  • Wypił browarów: 367
  • Brud/Czysty: +653/-339
    • Crudelis - oficjalna strona
Odp: Aktualizacja
« Odpowiedź #35 dnia: 23 Maj , 2013, 08:37:38 am »
Cytuj
Release Notes for 5/22/2013
 
[ OVERWATCH ]
- Started the Overwatch beta
 
[ MISC ]
- Added two new convars, cl_crosshair_drawoutline and cl_crosshair_outlinethickness, that will enable a black outline to draw around the classic crosshair pips for better visibility.




What is the Overwatch?
The Overwatch lets the CS:GO community regulate itself by allowing qualified and experienced members of the community (‘investigators‘) to review reports of disruptive behavior, determine whether those reports are valid, and apply temporary bans if appropriate.


http://blog.counter-strike.net/index.php/overwatch/




Czyli mamy dodatkowe zabezpieczenie do VACa, bazujące na prywatnych odczuciach graczy. Ciekawe, jak to się sprawdzi.
« Ostatnia zmiana: 23 Maj , 2013, 08:40:59 am wysłana przez Wilk »

Offline Wilk

  • Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 5703
  • Wypił browarów: 367
  • Brud/Czysty: +653/-339
    • Crudelis - oficjalna strona
Odp: Aktualizacja
« Odpowiedź #36 dnia: 30 Maj , 2013, 09:44:58 am »

Aktualizacja popsuła VAC, a więc cziterzy mogą sobie hulać po serwerze do woli. Brawo Valve!  :one:
Cytuj
Release Notes for 5/29/2013
 
[ OVERWATCH ]
- Updated Overwatch FAQ (http://blog.counter-strike.net/index.php/overwatch/)
- Overwatch case reviews will highlight kills and assists from The Suspect in kills feed.
- Overwatch case reviews will not record the team name when all five players play with their clan tag.
- Servers running with default setting sv_kick_players_with_cooldown 1 will not allow players convicted by Overwatch to play, setting it to 0 will allow convicted players to join.
 
[ STEAM BADGES ]
- Updated CS:GO Steam trading card art to their final designs and names
 
[ MISC ]
- Fixed an exploit with disconnecting and reconnecting players being able to respawn in the same round.
- Network interpolation and update convars can no longer be changed when playing. To configure these convars, players must not be connected to a server or must join the spectators.
- Enforced signature validation of game dlls and plugins. Clients launching with tampered dlls will be informed of the invalid signatures error, and will not be allowed to connect to VAC secure servers to avoid being VAC banned.
- Fixed a problem in the GOTV recorder that could result in some non-delayed data getting written into the recorded stream, causing playback artifacts.
« Ostatnia zmiana: 30 Maj , 2013, 09:48:47 am wysłana przez Wilk »

Offline Wilk

  • Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 5703
  • Wypił browarów: 367
  • Brud/Czysty: +653/-339
    • Crudelis - oficjalna strona
Odp: Aktualizacja
« Odpowiedź #37 dnia: 04 Czerwiec , 2013, 02:49:21 am »
Nocka zarwana, cholera... ale przynajmniej są efekty. Udało mi się zlokalizować źródło kłopotów z VAC. Niestety, nie mam dobrych wieści - VAC wysypuje się, kiedy na serwerze odpalony jest SM... Dlatego z dwojga złego wybieram SM. Wolę mieć trzeźwo myślących adminów i potencjalnych cziterów, niż brak cziterów (powiedzmy...) i całkowicie bezradne grono @.

Offline wiciu

  • Administrator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 17095
  • Wypił browarów: 35
  • Brud/Czysty: +980/-661
  • Admin
    • G4G -> Gracze dla graczy
Odp: Aktualizacja
« Odpowiedź #38 dnia: 04 Czerwiec , 2013, 03:38:05 am »
Tak swoją drogą.. jakiś "nocny build" Sm tego nie naprawia ?
Poza tym wydaje mi się że ludzię mają centralnie w  :dupa: informacje że jakis soft nie działa.. :) tak zaobserowałem.. że tego typu komunikaty są nieprzyswajalne...
I tak hosting ssie itp :)

Offline Wilk

  • Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 5703
  • Wypił browarów: 367
  • Brud/Czysty: +653/-339
    • Crudelis - oficjalna strona
Odp: Aktualizacja
« Odpowiedź #39 dnia: 04 Czerwiec , 2013, 09:28:33 am »
"Nocny build" to wczoraj nam dodatkowo Valve zafundowało :P Niestety, zassałem w nocy nawet cały serwer od zera na swojego kompa (transfer 1 MB/s :facepalm: , żeby sprawdzić te valvowskie patche na czystej instalacji. Z dowolną wersją SM ani rusz. Dlatego dopiero wczoraj zgłosiłem do twórców SM ten problem, ale ich odpowiedź to:

Cytuj
This is a bug on Valve's end, we will not be addressing it directly at this time.


Czyli zostajemy w martwym punkcie.
« Ostatnia zmiana: 04 Czerwiec , 2013, 09:31:10 am wysłana przez Wilk »

Offline Wyder

  • zeskrobuje brud z tyłka
  • ******
  • Wiadomości: 648
  • Wypił browarów: 1
  • Brud/Czysty: +74/-36
  • aka Ќ∂ต١ζ
Odp: Aktualizacja
« Odpowiedź #40 dnia: 04 Czerwiec , 2013, 11:25:13 am »
This is a bug on Valve's end, we will not be addressing it directly at this time.

No tak bo najłatwiej wyłożyć "palec" na wszystko.


Poza tym wydaje mi się że ludzię mają centralnie w  informacje że jakis soft nie działa..

A mnie to interesuje. Czemu sądzisz, że nikogo to nie interesuje :P ?

Offline Wilk

  • Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 5703
  • Wypił browarów: 367
  • Brud/Czysty: +653/-339
    • Crudelis - oficjalna strona
Odp: Aktualizacja
« Odpowiedź #41 dnia: 04 Czerwiec , 2013, 11:28:26 am »
Wiesz Wyder, ja akurat chlopakow z SM nie winie, bo do czasu ostatniego patcha wszystko dzialalo. Ale wystarczy przegladnac tylko ten watek zeby przekonac sie, jacy specjalisci pracuja w Valve nad CSGO.

Wysłane z mojego Dream/Sapphire za pomocą Tapatalk 2


Offline Wilk

  • Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 5703
  • Wypił browarów: 367
  • Brud/Czysty: +653/-339
    • Crudelis - oficjalna strona
Odp: Aktualizacja
« Odpowiedź #42 dnia: 07 Czerwiec , 2013, 09:37:02 am »
VAC naprawiony.

Offline Wilk

  • Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 5703
  • Wypił browarów: 367
  • Brud/Czysty: +653/-339
    • Crudelis - oficjalna strona
Odp: Aktualizacja
« Odpowiedź #43 dnia: 13 Czerwiec , 2013, 09:09:05 am »
Oficjalna wersja Mirage od Valve załadowana na serwer, zastępuje de_mirage_go. Wspomagacze rzucania granatów wyłączone. No i najwazniejsze - wraca retry!

Release Notes for 6/12/2013
 
[ MAPS ]
- Added de_mirage.
- Added console command to help players plan strategic grenades. Set sv_grenade_trajectory 1 (cheat convar) to see a visual arc in-game.
 
[ OVERWATCH ]
- Overwatch Investigators are now required to submit more detailed verdict reports after reviewing evidence.
- Fixed interpolation issues during GOTV and Overwatch demo playback which caused the weapon of a shooting player to visually appear several ticks behind the moment a victim was hit.
- Overwatch FAQ updated. http://blog.counter-strike.net/index.php/overwatch/
 
[ OPERATION PAYBACK ]
- Operation Payback Pass on sale for $0.99 until Monday 6/17.
 
[ UI ]
- Added links to top streams on the main menu.
- Added an audio option to reduce game music volume when Steam Overlay is activated.
 
[ MISC ]
- Restored the "retry" console command.
- Players can only submit griefing reports for teammates.

Offline Combo

  • śmierdzą mu nogi
  • ***
  • Wiadomości: 80
  • Brud/Czysty: +6/-8
Odp: Aktualizacja
« Odpowiedź #44 dnia: 13 Czerwiec , 2013, 09:29:58 am »
Wielki + ten nowy mirage