gadanie do zmarłychCzyli jak zginę, to będę słyszał przeciwny team?!
Pograłem trochę dzisiaj i stwierdzam,że trzeba wyłączyć podglądanie przeciwnika po śmierci. Myśle,że każdy z nas wie jak to się skończy prędzej czy później z kolegami na wszelakich komunikatorach głosowych.
Kolejną kwestią jest możwliość kupowania aż 4 koktajli mołotowa, to stanowczo za dużo.Bug.
Dodatkowo wspólny chat głosowy przy 18 graczach to czysty chaos, także jestem za tym,żeby słyszeć tylko swój team.To może w ogóle wyłączę czat głosowy w cholerę? Jak jest dla swojego teamu, to źle, bo nie ma integracji. Jak jest dla wszystkich, to też źle, bo jest chaos. Wszystkim nie dogodzę.
# Jest to serwer TP, wykonujemy cele mapy
# Gramy zespołowo
# CT nie raszuje i broni bsów / Terro nie kampi
# Nie czitujemy i nie wykorzystujemy błędów map
# Nie przeklinamy i nie obrażamy innych graczy
# Nie strzelamy do swoich
# Nie dyskutujemy z adminami na serwerze
# Nie śpiewamy, nie krzyczymy, nie puszczamy muzyki
# Kwestie sporne rozstrzyga admin
# Nie używamy komunikatorów głosowych (ts, vt, itp.)
Niestosowanie się do regulaminu może być ukarane kickiem lub banem.
Obydwie komendy: voteban oraz votekick nie działają. Także do naprawienia.
A co do głosowań valve, chodzi mi o tą kichę w postaci "ESC -> CALL VOTE...". Wyłączyć jak najszybciej ;)
Jeszcze kabelki proponuję.
Obydwie komendy: voteban oraz votekick nie działają. Także do naprawienia.Naprawione. Voteban ustawiony na 60% (banuje na 24 godziny), votekick na 51%.
A co do głosowań valve, chodzi mi o tą kichę w postaci "ESC -> CALL VOTE...". Wyłączyć jak najszybciej ;)Wyłączone.
Być może jest to jakaś "niespełniona wizja", ale może kiedyś coś takiego powstanie,
Wilku a może by tak jakiś t/b ? Wczoraj grałem pare godzin na serwerze i powiem szczerze że przegrywanie 20:0 zdemotywowało kilku graczy i powoli zaczynali uciekac
Ja mam propozycję, coby wydłużyć czas na mapach cs_ do 2m30s tak jak było na sursie. Dziś z 5 rund przegraliśmy na czas :P
Można ustawić głosowanie rtv na 80%.Czemu tak dużo? Na razie próg ustalony jest na 60%. Ustawiłem tylko, żeby nowa mapka wskakiwała po zakończeniu rundy, a nie od razu.
Przydało by się by na wejściu było tylko auto a nie że team można wybraćPo co? Pozwól, że zacytuję sam siebie:
Na serwerze powinna liczyć się zabawa, odprężenie, przyjemność ze strzelania
Wilku a może by tak jakiś t/b ? Wczoraj grałem pare godzin na serwerze i powiem szczerze że przegrywanie 20:0 zdemotywowało kilku graczy i powoli zaczynali uciekacTo jest grubsza robota, bo póki co nie ma pluginu do CS:GO przerzucającego graczy w oparciu o skilla. Jest taki dla CSS (był zresztą kiedyś u nas na serwie) i ponoć można go nieco przerobić tak, by działał w CSGO. No ale to dość niepewny soft i zdarzają się crashe. Na weekendzie będę mieć nieco czasu na testy, to wtedy przyjrzę się bliżej.
nie wiem czy to będzie odpowiedni dział, ale...
coś nie działa jak powinno, bo nie można votować jak się umrze... tzn komendy nominate, votemap działają... ale jak już wyskakuje okienko z wyborem 1 2 3 4 to nic nie można wybrać... trochę to irytuje
Dobra, balancer działa na serwie. Raportujcie czy nie wywala jakichś błędów i czy nie przerzuca za często.
Dlaczego serwer ma ustawiony tickrate 64, a nie 128?Przestawione na 128.
Jeżeli istnieje taki dodatek jak w css, żeby po wyjściu z serwera i powrocie po niedługim czasie zapamiętywał nasze statystyki i $$ było by miło coś takiego dodać.Serwer robi backup ostatnich 20 rund. Nie działa przywracanie kasy i statystyk?
nie wiem czy to będzie odpowiedni dział, ale...Nowy patch do CSGO naprawia ten błąd.
coś nie działa jak powinno, bo nie można votować jak się umrze... tzn komendy nominate, votemap działają... ale jak już wyskakuje okienko z wyborem 1 2 3 4 to nic nie można wybrać... trochę to irytuje
nie wiem czy to będzie odpowiedni dział, ale...Nowy patch do CSGO naprawia ten błąd.
coś nie działa jak powinno, bo nie można votować jak się umrze... tzn komendy nominate, votemap działają... ale jak już wyskakuje okienko z wyborem 1 2 3 4 to nic nie można wybrać... trochę to irytuje
Za mojej kadencji działał plugin, który eliminował błąd wyświetlania niepoprawnej next mapy. Poszukajcie sobie.Zrobione.
Ping kicker też by się przydał.Nie widzę potrzeby.
- Wydłużenie jednej połówki do 12 rund (byłoby bardziej "meczowo")Nie.
- byłbym za przywróceniem systemu zakładów. Dodaje to trochę dodatkowej adrenaliny, a dla cwanych graczy jest sposobem na zarobienie kilku dodatkowych dolarów.Nie.
słyszałem, że to było już chyba poruszane, ale zrobiłbym automatyczne przydzielanie do drużyn po wejściu na serwer, bo zdaje się, że czegoś takiego nie ma i mogę wybrać sobie dowolny team.Nie.
- plugin NO BLOCK - z nim jest taki problem, że chyba rzeczywiście go nie ma w wersji dostępnej dla ogółu. Wiem, że są co najmniej dwa serwery, na których mają taki plugin napisany chyba przez jednego z ich użytkowników. Na forum drugiego serwera czytałem, że chyba jakoś się dogadali z twórcą tego pluginu i dostali zgodę na wykorzystanie go na swoim serwerze. Sam plugin działa bardzo dobrze. Jeśli uznacie tę informację za interesującą, to podam odpowiednie linki na priv (żeby nie reklamować cudzych for tutaj).Jeśli działa tylko na respie - podeślij mi info na priv. Jeśli działa na całym obszarze mapy przez cały czas - też nie.
@Wilku odnośnie plugina NoBlock, sprawdź ten ([url]http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=198085[/url]), wydaje się, że powinien działać jak należy.
Mama tylko nazwę tego pluginu spawn noblock cs go v2
Może nie patrze się na ekran w odpowiednich momentach ale chyba nie ma a mógłby się przydać komunikat o nakazie zachowania kultury i nie przeklinaniu?
Dobra, na chama połączyłem dwa pluginy w jeden, ale moja rzeźnicka sztuka chyba się udała. Testujcie czy jest okej.
Dawajta serwer DM :jedi:
Dodajta ze 4 sloty do obecnego serwa ;)
Wyłączyć podgląd drużyny przeciwnej (amatorów ts/skajpaja/mumble nie brakuje).
ja to mam tylko takie życzenie żeby szef wszystkich szefów wgrał na serwa wersję piranessi którą zapodał arnate :thx:Na razie się nie da.
Info po śmierci, przez 3-5 sek można dać info.Było, zrezygnowaliśmy z tego. (Ktoś w ogóle czyta wątki od początku?)
No i żeby vote pokazywało się na początku rundy a nie w trakcie, bo jak połowa nie żyje to wiecie że nie można głosować itp.W chwili obecnej nie da się tego zrobić.
Można wywalić TB.Zrobione.
oprócz tych statów HLstatsX może warto byłoby wybrać opcję "claim" na gametrackerze
a ja uważam, że te 'darcie ryja po śmierci' ma swój klimat. jest może 'wiejskie' ale fajnie jest wytknąć komuś z przeciwnego teamu jaką mu się głowę walnęło. z tego co widzę, zamysł hooligana jest taki żeby był to serwer otwarty z elementami TP. takie TP ale nie do końca. według mnie taki serwer ma racje bytu. niektórzy 'starzy bywalcy' ( w tym jeden bardzo upierdliwy i gadatliwy admin ) narzekają i za wszelką cenę chcą zrobić tutaj ten sam syf co na css, czyli ogólne buractwo, brak zaufania i jakiejkolwiek zabawy... tak to widzę. mam tylko nadzieję, że im się to nie uda
p.s. w ostatnim czasie na serwerze pojawia się masa nowych ludzi. jakoś od nich nie słychać żadnych skarg.
proponuję tym bardziej niezadowolonym poprosić wicia o drugi serwer i zrobić go tak jak wam się marzy
popyt na sloty jest duży- tak więc do dzieła
Albo masz serwa z lamkami.. albo nie masz serwa wcale.
ten sam syf co na css, czyli ogólne buractwo, brak zaufania i jakiejkolwiek zabawy... tak to widzę. mam tylko nadzieję, że im się to nie udaz buractwem to sie zagalopowales :P
proponuję tym bardziej niezadowolonym poprosić wicia o drugi serwer i zrobić go tak jak wam się marzy
popyt na sloty jest duży- tak więc do dzieła
AJAX Chat
Pokój: Styl: Język:
(22:43:36) VERG: 20 minut czekam na dołączenie do servera g4g GO szaleństwo jakieś 8o
(22:44:34) VERG: lista banów znów działa wydusiłem od wicia :)
(22:49:18) BattleSh0t: Widze własnie :). A nie lepiej przejść na jakiś inny jak już tyle czekasz O_o ?
(23:02:29) wiciu: Moze jakiś 2 serwe CS ZGo ?
(23:02:34) wiciu: jakies inne ustawienia ?
Jest możliwa taka opcja, że wpisując załóżmy "staty" w czacie, link odnosi nas do statów na stronie?
Jaka jest sytuacja z idle timeoutem tzn. jaki czas do autokicka? Jest możliwe zwiększenie go we wczesnych godzinach dziennych, przed szczytem do ok. 15.00 tak, by można było łatwiej rozkręcać grę?
Przydałby się regulamin adminów bo póki co admin jest bezkarny : ):facepalm:
To rozgrzewka ma jakis glebszy sens niz oczekiwanie na to, az wiekszosc graczy dolaczy do druzyn? :>
To jeśli już mowa o rozgrzewce, można wyłączyć staty na czas jej trwania.
Klika pomysłów odnośnie zmian to fajnie było by wywalić jednak mapę cs_office dużo ludzi się skarżySkarżą się zazwyczaj ci pr0 plejerzy, którzy na miksach nie grają mapek cs_ bo są lamerskie, z dupy i dla debili. Ale to nie jest miks, a sam office robi nam tyle ruchu, co wszystkie pozostałe mapy cs_ razem wzięte.
mapa cs_estate nie jest w ogóle grana.Wola ludu.
Następna sugestia to , żeby free mod po śmierci mógł tylko pokazywać twoją drużynę , a nie drużynę przeciwną jak to jest do tej poryGdybym za każdym razem dostawał 5 zł za odpowiadanie na ten sam temat, byłbym już chyba milionerem :|
Czy da się zrobić noblock na tym etapie czy dalej jest z tym problem?
Urok sourcemoda i implementacji silnika source w CSGO. Problem jest nie do ruszenia.
Może byśmy się zebrali i zorganizowali jakieś zawody albo meczyk Admini vs Reszta serwera: Starcie Noobków. :kosci: ?
Da się włączyć do statystyk "Most valuable player"?
Czy istnieje możliwość włączenia pozostałych acziwmentów w hlstatach, tj. "SG 553", "Suicides" i "Incendiary Grenade" ? ( nie liczę zeusa i top hostage killera ponieważ są niemożliwe do zdobycia :> )
no i te które są niemożliwe do zdobycia fajnie by było wyłączyć, a może da rade zeusa odblokować na serwie w trybie takim jaki teraz jest :) zeus to fajniejsza zabawka niż nóż :)
Boli cię pusta rubryczka, której nie możesz zdobyć?
To się nazywa dar przekonywaniato byłem ja i użyłem głosu Jedi :jedi:
tak, po kulce w czoło zawsze można powiedzieć innym gdzie, kto i ile :one: a tak biorąc na poważnie, przecież po śmierci włącza się alltalk, to raz. A dwa, sprawdzałeś może czy taką 5cio sekundową konfigurację można ustawić?Nie wiem czy coś by to zmieniło
Proponuje wprowadzić info po śmierci, które będzie trwało 5 sekund. Jest to serwer TP jak sama nazwa mówi jest to gra drużynowa także wprowadzenie takiej zmiany byłoby jak najbardziej na miejscu.
Wprowadziłem 3 sekundy ochrony na respie przed obrażeniami (żeby nie było przypadkowych postrzałów z pistoletu czy wsadzania noża pod żebro) i 6 sekund ochrony przed TK (tzn. jeśli w tym czasie zdarzy się TK, atakujący zostanie wywalony z serwera).
szkoda tego pluginu autojoin :(
Małe poprawki ochrony przed TK - wszystkie postacie są niewrażliwe na obrażenia przez 2 sekundy, dodatkowo jeśli TK zdarzy się w ciągu 5 sekund od rozpoczęcia rundy, delikwent zostaje wykopany. Dajcie znać, gdyby na którejś mapie czas był za długi i nie da się trafić przeciwnika.
Czy jest możliwość wgrania plugina "bs limiter".Wiem że pusty serw to raczej rzadkość,ale zdarzają się takie sytuacje jak dziś w nocy gdy graliśmy we 4 i grając w TT chodziliśmy tylko na A a po zamianie stron niejaki filipe wiedzac ze gramy tylko jeden bs notorycznie kladl pake na B,staje się to bardzo irytujące...we dwóch ogarniać całą mapę nie ma sensu , więc fajnie by było ustawić taki plugin przy powiedzmy 5/6 graczach na serwerze.
Dorzucę jeszcze coś.. Wiecie jaka jest na dzień dzisiejszy ikona serwera CS Source TP ?
Krutek z P90 i bindem pod muzyczkę pod koniec rundy.
Bleeeeee
Zacytuję klasyka:Cytat: WiciuDorzucę jeszcze coś.. Wiecie jaka jest na dzień dzisiejszy ikona serwera CS Source TP ?
Krutek z P90 i bindem pod muzyczkę pod koniec rundy.
Bleeeeee
Siema dziady :stinky: !!
Jak widać od 3 dni znowu grywam na serwerze po długiej nieobecnosci ( problemy techniczne) na cs:go i jeszcze zostało mi tylko Krutka wyprzedzic w rankingu :P
Jedno tylko mnie wkurza :diabelek: :diabelek: :diabelek: czy na mapie de_seaside nie lepiej by było jakby CT miało zakaz wchodzenia do domku terro pod respem ?? Pisze to dlatego bo obserwując gre i widząc mało zgrany team terro nawet nie zdąży wyjść z domku i po 15 sec jest po rundzie...
Przyjemność z gry w CT bądź TT ?? = 0
- Autokicku dla AFK (np. powyzej 60 sekund)
- Autokicku dla specatora (np. powyzej 200 sekund)
- Autobana za notoryczne TA/TK (powyzej 500 obrazen, czy 3 TK, na 2-3 godziny)
a za pluginami jestem za. Pomogą w nocnym graczom
Trzebaby w końcu pomyśleć o działającym antyrashu dla serverów CS:GO, może ten zadziała ?
Z racjonalnych propozycji, można się zastanowić nad zmiejszeniem pułapu głosowania na kick/slay/ban w godzinach nocnych, żeby dać narzędzie graczom bez flag.
Ale po co zmieniać coś co się sprawdza. Ja wiem, że to wymaga od zwykłych graczy takich jak ty czy ja odrobinę pracy bo czasem trzeba zrobić screena i wrzucić na forum. Do krechy w pluginie nie trzeba się przykładać, można grać i mieć w pompie forum i społeczność. JAk słysze o tym pluginie to myślę sobie, że taka osoba jest po prostu zbyt leniwa, żeby wziąć sprawy we własne ręce.
To samo z nocą. Skoro już stali gracze grają, to mogą zgłaszać. Owszem, nie będzie to natychmiastowa kara ale nieunikniona. Tylko od zwykłych graczy zależy kto będzie grał na serwerze. Brak skarg oznacza moim zdaniem przyzwolenie. Jedna czy dwie nic tu nie zmienią - żeby pilnować porządku nie trzeba admina.
Z racjonalnych propozycji, można się zastanowić nad zmiejszeniem pułapu głosowania na kick/slay/ban w godzinach nocnych, żeby dać narzędzie graczom bez flag.
Bez urazy Radier, ale dawno nikt nie napisał czegoś równie głupiego :30:
Wpadłam na pomysł wgrania na serwer alltalka dla adminów. Jest to przydany plugin bo zamiast pisac do siebie bedziemy mogli porozumiewac sie mowiac. Czasem jak jest paru adminow na serwerze i ktorys z nich nie zyje moglibysmy dac mu szybka informacje zeby np.dał komus kicka czy slaya. Nie wiem jak to wyglada od strony technicznej czy istnieje w ogole taki plugin do cs go, w 1.6 wiem ze byla taka opcja. Czekam na waszą opinie odnosnie tego pomyslu.W 1.6 sam korzystałem z tego pluginu. Mam nadzieję, że w globalu też się takowy znajdzie
Plugin autojoin wyłączony. Podejrzewam, że to przez niego część osób się "zawieszała" i nie mogła dołączyć do żadnej drużyny.
Dodałem małe powiadomienie dla zapominalskich: serwer na czerwono wysyła informację do gracza, który trzyma na plecach bombę.Mnie sie wyświetlał na fioletowo
Szczerze mówiąc jestem przeciwny dogrywaniu kolejnych pluginów, bo i tak serwer jest mocno ociężały przez 52 już działające. Osobnicy, którzy próbują zrobić TK na respie w ciągu 15 sekund od rozpoczęcia rundy są automatycznie wywalani. Problemem pozostają tylko TA.
sm_stk_protecttime
Slej nie jest rozwiązaniem, ponieważ często TA zdarzają się przypadkowo. Chcesz osłabiać drużynę już na starcie tylko dlatego, że ktoś przez przypadek postrzelił innego na respie? Gdzie w tym TP, a gdzie małostkowa żądza zemsty?
TK to co innego - tutaj (no może poza AWP) nie ma mowy o przypadkowym zabiciu.
Doszedłem do wniosku, że zamiast jednego czerwonego lepiej jest wysłać trzy fioletowe. Czerwony zostawiam zarezerwowany dla adminsaya i informacji o zakazie bluzgania. Nie trzeba go nadużywać.
Festiwal pomysłów ma 18 stron i prawdę mówiąc wizja czytania wszystkiego przeraża mnie jak brazylijska nowela.Polecam używać wyszukiwarki ;) Ale takiego pomysłu jeszcze nie było, dlatego:
Ze względu na falę narastającej aktywności osób używających wulgarnego słownictwa - czy byłoby możliwe wgranie na serwer 5 sekundowej zapowiedzi głosowej : "Na serwerze obowiązuje zakaz przeklinania." . Im więcej metod ostrzegania, tym istnieje większa szansa na redukcję takich zachowań, taka jest moja opinia.Mieliśmy już takie coś na serwerze CSS i faktycznie, fajnie się to sprawdzało. Wtedy, o ile mnie pamięć nie myli, tekst czytała powabnym głosem dziewczyna jednego z adminów. Ktoś chętny do namówienia swojej lubej do współpracy? :D
Ja mogę, ja mogę, mam takim ciepły, miękki i miły dla ucha głos :D
Ja mogę, ja mogę, mam takim ciepły, miękki i miły dla ucha głos :D
Festiwal pomysłów ma 18 stron i prawdę mówiąc wizja czytania wszystkiego przeraża mnie jak brazylijska nowela.Polecam używać wyszukiwarki ;)
Wydaje mi się, że była to dziewczyna Cyny
Za namową Lazura przekopałem przepaście mojego dysku, przedarłem się przez metry pajęczyn i wreszcie dotarłem do wciśniętego w najczarniejszy kąt pliku:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/62939261/csgo/zasady.mp3
Milenka Tobie może Krutek specjalną wersje zrobić :P
Dźwięk załadowany na serwer. Póki co jest cicho i nie bardzo wiem, jak go podgłosić. Jak tylko uda mi się to rozgryźć, głos będzie rozbrzmiewał w słuchawkach ;)
Przy okazji załadowałem na serwer _kolejny_ plugin do balansowania, tym razem polecony przez Gangrenę. Zobaczymy, jak będzie się sprawował (plugin, nie Gangrena).
EDIT: Głos na powitaniu podgłoszony na maksa. Więcej niestety się nie da.
Cool edit, opcja - normalizacja = będzie głośniej, spróbuj.
Co do sounda, jak wchodzimy na serwer i np. pojawiam sie pierwszy zaraz zamna ktos jeszcze robi sie maly restart i sound sie ucina.
Mam wrażenie ,że kobiety jednak potrzebują specjalnego traktowania:/
Co do sounda, jak wchodzimy na serwer i np. pojawiam sie pierwszy zaraz zamna ktos jeszcze robi sie maly restart i sound sie ucina.
Gdyby wstawic Krutka z tymi rules, to cos czuje ze 3/4 graczy na serwerze byly by kobietami. :DCzyli na serwerze były by stale 4 osoby? :032:
Nie ma rowiniez watpliwosci ze musze sie dostosowac i to zdzierzyc.
1.Zwiększenie potrzebnych ludzi na serwerze do 6-8 aby plugin punktów się uruchomił(nie do końca dobra rozwiązanie ale z pewnością wyeliminuj sprytne nabijanie punktów przez ********)Nie widzę problemu - jeśli faktycznie jest taka potrzeba (tu pytam innych graczy :> ), to możemy podbić limit do np. 6 osób.
2.Przy 8 graczach lub mniej jedyne mapy aby ten proces nie miał miejsca to aim mapy.Ten sposób wydaję się o najlepszym rozwiązaniem tego problemu, ponieważ nawet w stacku 8 cwaniaków nie wbiją 500 punktów w tak szybko jak ma to miejsce przy bombie lub hostach.Pojawia się wówczas kolejny kłopot - serwer od zera trzeba by codziennie rozkręcać wyłącznie na aimach. A to jednak dust2 przyciąga najbardziej graczy.
Pojawia się wówczas kolejny kłopot - serwer od zera trzeba by codziennie rozkręcać wyłącznie na aimach. A to jednak dust2 przyciąga najbardziej graczy.Tutaj na ratunek przychodzą admini których jest wystarczająco dużo aby mogli zmienić mapę jak widzą że na aim mapie strzela się 7 osób - na dust2 :>
CytujPojawia się wówczas kolejny kłopot - serwer od zera trzeba by codziennie rozkręcać wyłącznie na aimach. A to jednak dust2 przyciąga najbardziej graczy.Tutaj na ratunek przychodzą admini których jest wystarczająco dużo aby mogli zmienić mapę jak widzą że na aim mapie strzela się 7 osób - na dust2 :>
Bez nowego odpowiedniego tematu aby nie zaśmiecać forum. Co sądzicie o tym że 4 osoby wchodzą na serwer ustawką na nabicie punktów - jeden terrorysta i antyterrorysta zajmują się podkładaniem paki i rozbrajanie, bądź wynoszeniem hostów(reszta nie potrzebnych osób stoi afk ale cały czas są 4osoby aby plugin z punktami był włączony)Tak się dzieje ale mam dwa pomysły aby to zmienić: 1.Zwiększenie potrzebnych ludzi na serwerze do 6-8 aby plugin punktów się uruchomił(nie do końca dobra rozwiązanie ale z pewnością wyeliminuj sprytne nabijanie punktów przez ********) 2.Przy 8 graczach lub mniej jedyne mapy aby ten proces nie miał miejsca to aim mapy.Ten sposób wydaję się o najlepszym rozwiązaniem tego problemu, ponieważ nawet w stacku 8 cwaniaków nie wbiją 500 punktów w tak szybko jak ma to miejsce przy bombie lub hostach. *Na pohybel knurom
A kto tak robi ?
Czyli, żebyśmy się dobrze zrozumieli - chcecie, żeby poniżej 8 graczy nie były dostępne mapy de_ i cs_, i będzie można grać wyłącznie aimy?
Czyli, żebyśmy się dobrze zrozumieli - chcecie, żeby poniżej 8 graczy nie były dostępne mapy de_ i cs_, i będzie można grać wyłącznie aimy?
Można by również zmniejszyć liczbę punktów za podłożenie/rozbrojenie paki, a przede wszystkim za przetransportowanie hosta, bo są one nieadekwatnie wysokie, w odniesieniu do całego systemu.
Jestem za. Max 6 punktów za pakę i 10 punktów za hosta (teraz jest 30 za pakę i 60 za hosta).Czyli, żebyśmy się dobrze zrozumieli - chcecie, żeby poniżej 8 graczy nie były dostępne mapy de_ i cs_, i będzie można grać wyłącznie aimy?
To akurat dość ryzykowny pomysł. Bardziej zgadzam się z podniesieniem progu dotyczącego uruchomienia naliczania statystyk.
Można by również zmniejszyć liczbę punktów za podłożenie/rozbrojenie paki, a przede wszystkim za przetransportowanie hosta, bo są one nieadekwatnie wysokie, w odniesieniu do całego systemu.
Jestem za. Max 6 punktów za pakę i 10 punktów za hosta (teraz jest 30 za pakę i 60 za hosta).Czyli, żebyśmy się dobrze zrozumieli - chcecie, żeby poniżej 8 graczy nie były dostępne mapy de_ i cs_, i będzie można grać wyłącznie aimy?
To akurat dość ryzykowny pomysł. Bardziej zgadzam się z podniesieniem progu dotyczącego uruchomienia naliczania statystyk.
Można by również zmniejszyć liczbę punktów za podłożenie/rozbrojenie paki, a przede wszystkim za przetransportowanie hosta, bo są one nieadekwatnie wysokie, w odniesieniu do całego systemu.
Celowo ustawiliśmy DUŻO punktów za pakę/hosty, żeby zmotywować graczy do wypełniania celów mapy. W ten sposob bardziej się opłaca to robić niż fragować.
Potrafi przerzucic tego samego gracza co runde lub dwieNiemożliwe. Raz na mapę. Jedyny wyjątek to przerzucanie ilościowe (9 vs 11 itd.), kiedy to przenoszony jest gracz, który jako ostatni dołączył do gry.
ja bym proponował usunąć plugin do balansu, co kilka rund rzuca top graczy, nakłada się na swapy adminów - stąd robi się większe zamieszanie niż jakby w ogóle nie było żadnego balansu
Zwiększona ochrona przed TA/TK::one:
Po 3 TK delikwent jest automatycznie banowany na 60 minut (dotychczas: kick).
Jeśli ktoś zaatakuje swojego w ciągu 5 sekund od rozpoczęcia rundy, zostanie automatycznie zeslejowany (dotychczas: 1 sek).
Jeśli ktoś zaatakuje swojego w ciągu 5 sekund od rozpoczęcia rundy, zostanie automatycznie zeslejowany (dotychczas: 1 sek).
Nie. Jeśli takie przypadki będą się zdarzać, ustawimy osobną ochronę dla d2.Jeśli ktoś zaatakuje swojego w ciągu 5 sekund od rozpoczęcia rundy, zostanie automatycznie zeslejowany (dotychczas: 1 sek).Wziąłeś pod uwagę, że na d2 dochodzi wielokrotnie do przypadkowego postrzelenia swoich na początku rundy?
1. Fajnie by było móc zmienić sobie swój standardowy nóż na jakiś skin
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=2160622
2. Może jakaś randomowa rozgrzewka?
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=2143082
Nie wiem za bardzo o co dokładnie tutaj chodzi ale gdyby była możliwość pograć sobie rozgrzewki i zmieniać je co jakiś czas w stylu na jednej mapie 1hp+decoy, na następnej kosy, scouty, standard etc. to na pewno urozmaiciło by to nam każdą mapę :)
Można powiedzieć, że to dodatkowe pluginy, dodatkowe obciążenie itd. ale dla mnie i pewnie nie tylko dla mnie przydało by się jakieś odświeżenie na serwerze.
Nie wiem czy to było proponowane , ale nie myślał ktoś o powiekszeniu serwera o kilka slotów ? Wieczorami wejście na serwer graniczy z cudem
Np 24 sloty.
Nie wiem czy to było proponowane , ale nie myślał ktoś o powiekszeniu serwera o kilka slotów ? Wieczorami wejście na serwer graniczy z cudem
Np 24 sloty.
2/10 ten pomysł z odwróceniem pisania na chacie.
Nawet nie mogę normalnie pogadać bo odwraca tekst. Jeden ciul jakbym pisał po 2 słowa, a nie że ja pisze całe zdanie i odwraca mi literki.
Jeżeli to miał być primaprilisowy żart to jest słaby i tylko wkurza.
2/10 ten pomysł z odwróceniem pisania na chacie.
Nawet nie mogę normalnie pogadać bo odwraca tekst. Jeden ciul jakbym pisał po 2 słowa, a nie że ja pisze całe zdanie i odwraca mi literki.
Jeżeli to miał być primaprilisowy żart to jest słaby i tylko wkurza.
Jakie widzisz rozwiązanie?Nie klikac myszka przy woborze druzyny, ktory na naszym serwerze odbywa sie automatycznie.
Jakie widzisz rozwiązanie?Nie klikac myszka przy woborze druzyny, ktory na naszym serwerze odbywa sie automatycznie.
Jakie widzisz rozwiązanie?Nie klikac myszka przy woborze druzyny, ktory na naszym serwerze odbywa sie automatycznie.
Ale na innych serwerach druzyne wybiera sie poprzez klikniecie. Poza tym klikam w ktorakolwiek druzyne, byle tylko to "menu" zniknęło.
Rozwiązanie to np. zamrożenie strzelania dla nowo przyłączonego do gry przez jedną sekundę.
Na Kompanii jest autojoin, który wybiera drużynę za gracza. W ten sposób unikamy gromadzenia zbyt dobrych graczy w jednej drużynie.I to jest jedna z rzeczy która mnie na kompanii drażni, skoro priorytetem jest dobra zabawa to wola bym sam sobie wybrać z kim chce grać i nie chodzi tu o skilla tylko właśnie i atmosferę, a tak to gram tymi z którymi chce jak mi komputer pozwoli :(. Niech każdy sobie wybiera w jakim teamie chce grać a jak teamy okażą się niewyrównane niech działa autobalans/admin.
@Tugger: To jest jakiś pomysł.
@Tugger: To jest jakiś pomysł.Może i dobry, ale nie pozbawiony złożoności. Wyłączenie FF będzie konieczne jedynie w przypadku, gdy nowo dołączony gracz trafi do drużyny jako żywy - czyli jeżeli dołączy do gry na samym początku rundy. W przeciwnym razie trzeba się liczyć z zanikiem FF w czasie już trwającej rundy. Dla mnie to jest problem pierwszego świata.
I to jest jedna z rzeczy która mnie na kompanii drażni, skoro priorytetem jest dobra zabawa to wola bym sam sobie wybrać z kim chce grać i nie chodzi tu o skilla tylko właśnie i atmosferę,I właśnie potem doskonale się gra pierwszą połowę mapy na office w terro albo azteca w CT, ale kiedy trzeba przejść do drugiej drużyny, serwer się wyludnia. Przerabialiśmy to milion razy i wniosek jest jeden - narzucenie graczowi drużyny (wraz z blokadą samodzielnej zmiany) jest jedynym sprawiedliwym rozwiązaniem.
a jak teamy okażą się niewyrównane niech działa autobalans/admin.A wziąłeś pod uwagę powracające narzekania na autobalans i nieustanne braki kadrowe wśród adminów? :)
nie było by rozwiązaniem lepszym gdyby info swoim po śmierci można było dawać no tylko przez 5s, a później włączal by się all talk dla zmarłych?Nie ma do tego gotowego pluginu - ale możesz nam taki napisać :) Po drugie, pojawia się pytanie o zyski i straty. Zyskujemy ponowną możliwość gadania o niczym (czyli tak, jak jeszcze pół roku temu), ale tracimy część gameplayu i TP. Czy to zmiana na plus - nie wiem.
prosze admina o usunięcie tych niepotrzebnych wpisówCo Ty zlewik, przyda się, może ktoś śledzi i się posłuży.
Tydzien pracy Wilka, a dostal tylko 7 browarow?Po jednym za każdy dzień :D
nic do Ciebie nie mam ale:
Dla mnie GramZ jest mega przykładem jak grać dynamicznie. Uczcie się od niego.XD
Być może lepszym pomysłem byłoby wprowadzenie auto-slayów na koniec rundyMoze to i dobry chwyt, ale tylko w przypadku kiedy slay by odliczal ilosc "przespanych rund", przykladowo 3 na mape, niekoniecznie pod rzad, bylo kiedys cos takiego(nie tu), ale na to potrzeba dodatkowego pluginu, nie wiem czy Wilku lyknie temat.
jak grać dynamicznieNie mam problemu z wylozeniem sie na polu walki, przewaznie pobiegne pociagnac kabel, wywalajac awe po drodze jakbym nie dobiegl do paki, ale dynamika musi byc tez rozsadna, nie po to runda trwa tyle ile trwa, by cala druzyna lezala w 15 sekund.
przejść na zwycięstwo w przypadku gdy jedna z drużyn wygra 11 rundMoze tym sposobem byloby grane wiecej map w ciagu dnia?
Wiesz próba cięcia kabla ogranicza tak naprawdę Twoje fundusze, po to jest plugin betowania. Wszyscy co zginęli zakładając, że mają jakiś hajc mogą go powiększyć. Po to jest mikrofon aby też o tym poinformować innych.O. A jednak mozliwosc ciecia kabla po cos tam jest.
Więcej map, masz na myśli mirage cahce overpass i dust2 ?:D rotacja co 15 min ?Akurat ja nie jestem zwolennikiem łupania tego samego.
Nie po to Pani na wejsciu wspomina o regulaminie, wykonywaniu celow mapy, nie po to pojawia sie regulamin, ktory mozna wylaczyc tylko 9, zebym gral z gosciem, ktory ma przegrane 5 minut, nie zna mapy, nie wie czym strzelac, czym broic pake, a czym kupowac. Dobre mięso nie jest zle, 1-2 jednostki na team, ale w przypadku kiedy po 9 rundach w terro na mirage, laczna liczba fragow zdobytych na druzyne to 17, z czego 14 przed jedna osobe, to cos jest nie halo...
Proponuje zmienić lekko formułę naszej gry i przejść na zwycięstwo w przypadku gdy jedna z drużyn wygra 11 rund (mp_match_can_clinch). Trochę to bliżej trybu turniejowego i rozgrywka może się, moim zdaniem, zrobić bardziej dynamiczna.Nie, wolę walczyć o każdą rundę. Dla mnie nie ma znaczenia wynik mapy, ważne jest zwycięstwo kolejnej rundy i na tym trzeba się skupić.
Być może lepszym pomysłem byłoby wprowadzenie auto-slayów na koniec rundy to doda dynamiki moim zdaniem bo nikomu nie będzie się opłacało zostawać.Jest to jakiś pomysł do przedyskutowania i przetestowania nawet.
Moze tym sposobem byloby grane wiecej map w ciagu dnia?Mapy w votemap są w odstępie granych map, niezależne od czasu, więc nie ma to znaczenia jeśli chodzi o granie map.
Nie, wolę walczyć o każdą rundę. Dla mnie nie ma znaczenia wynik mapy, ważne jest zwycięstwo kolejnej rundy i na tym trzeba się skupić.Myślę, że z tym podejściem jesteś w mniejszości. Mnie chodzi o wyeliminowanie wyników "dużo do mało" które, jak to wspomniał Mrozo, z reguły obniżają morale zespołu.
a już z pewnością nie TP z kablami.
Przede wszystkim slay na TP z kablami.W myśl tej zasady po przecięciu złego kabla cały zespół CT dostaje sleya. Jaki to ma sens?