Tagi:

AutorWątek: [CS 1.6] Techniki strzeleckie  (Przeczytany 1929 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline indigo

  • delikatnie przybrudzony
  • **
  • Wiadomości: 21
  • Brud/Czysty: +9/-1
[CS 1.6] Techniki strzeleckie
« dnia: 07 Luty , 2011, 14:17:00 pm »
Technika strzelecka, każdy jakąś stosuje. Mam zamiar posegregować je i postaram się wymienić plusy i minusy.
Dla większości temat oczywisty, więc robię to dla własnej satysfakcji.

1. Fullauto
    Wszystkim doskonale znane wpakowanie magazynka w kierunku przeciwnika i liczenie na trafienia.
    Doskonałe rozwiązanie na bliski kontakt. Przy dobrym opanowaniu bardzo skuteczna.
     :) Optymalna szybkostrzelność.
     :( Słaba celność.

2. Seria
    Strzelanie krótkimi seriami to rozwiązanie pośrednie. Nadaje się na każdą sytuację, ale jak to bywa najczęściej jeśli coś jest do wszystkiego to jest do niczego.
    Tutaj nie jest tak źle, rozwiązanie typowo pośrednie na pół dystans.
     :) Uniwersalność zastosowania.
     :( Uniwersalność zastosowania.

3. Pojedyńczo
    Zdecydowanie najcelniejszy ze sposobów, ale jednocześnie nie zostawia miejsca na błędy w celowaniu.
    Zdecydowanie najskuteczniejsza na dalekie dystanse.
     :) Celność.
     :( Niska szybkostrzelność.

4. Recoil control
    Dobrze znane graczom DoD'a opanowanie odrzutu. Technika dobra do każdej broni, jednak najbardziej widoczna na AK (T recoil - kiedyś usłyszałem i mi się spodobało)
    Pozwala umieścić praktycznie w jednym punkcie 5-8 (i więcej) pocisków.
    Technika dobra w każdej sytuacji jeśli jest umiejętnie stosowana, jednak problem w jej opanowaniu praktycznie ją dyskwalifikuje.
    Ja osobiście stosuje ją tylko podczas scanowania i myślę, że tu sprawdza się najlepiej.
     :) Celność i optymalna szybkostrzelność.
     :( Technika ekstremalnie trudna do opanowania.

Doszukałem się tych 4 technik, z pewnością można doszukać się innych, jednak te wydają mi się najczęściej stosowane.
« Ostatnia zmiana: 09 Sierpień , 2011, 16:31:49 pm wysłana przez HoOlig4N »