Tagi:

AutorWątek: [MECZ] Mikolajkowy MEGAmix graczy - vol. 3  (Przeczytany 4620 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline spz

  • Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 3395
  • Brud/Czysty: +154/-64
Odp: [MECZ] Mikolajkowy MEGAmix graczy - vol. 3
« Odpowiedź #15 dnia: 22 Listopad , 2010, 12:18:22 pm »
no niestety wyglada na to ze bedzie potrzebny jakis nowy zastepca.
Pijany zrezygnowal, na DNLa faktycznie specjalnie nie ma co liczyc..


Post scalony : 22 Listopad , 2010, 13:00:08 pm
temat nowego h@ dogadam z dnl'em.
natomiast co do samego eventu - po robocie skrobne jakiegos newsa i info na serwie
« Ostatnia zmiana: 22 Listopad , 2010, 13:00:08 pm wysłana przez spz »

Offline DNL

  • Global Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 4894
  • Brud/Czysty: +815/-573
Odp: [MECZ] Mikolajkowy MEGAmix graczy - vol. 3
« Odpowiedź #16 dnia: 22 Listopad , 2010, 13:25:48 pm »
Mówiłem, że jak się zdecydujecie co do konkretnej daty to info na stronę jak i serwer wrzucę. Nie dostałem informacji - nie wrzucałem.

W takim bądź razie pomogę podjąć tę decyzję - tak jak poprzednie eventy także ten odbędzie się w niedzielę (5.12.2010r.).


Post scalony : 22 Listopad , 2010, 13:57:46 pm
http://g4g.pl/trzeci-miko%C5%82ajkowy-megamix-graczy-cs-16-ffa

Dodane także info na serwer.
« Ostatnia zmiana: 22 Listopad , 2010, 13:57:46 pm wysłana przez DNL »
DNL # ELEGANCKO.

Żniwiarz: najlpeszy jest CS:1.6, serwer inea ffa i dnl jako h@


Offline proto

  • zeskrobuje brud z tyłka
  • ******
  • Wiadomości: 799
  • Brud/Czysty: +35/-267
Odp: [MECZ] Mikolajkowy MEGAmix graczy - vol. 3
« Odpowiedź #17 dnia: 22 Listopad , 2010, 14:36:56 pm »
W niedziele mi odpowiada, w poniedzialek nie moglbym zagrac :)

Offline pietras010

  • klei sie od brudu
  • *****
  • Wiadomości: 330
  • Brud/Czysty: +14/-322
Odp: [MECZ] Mikolajkowy MEGAmix graczy - vol. 3
« Odpowiedź #18 dnia: 02 Grudzień , 2010, 15:34:18 pm »
Zbliża się weekend, wydaje mi się, że powinniśmy już poznać składy. I w ogóle czy odbędzie się ten mix ? Od kilku dni cisza na ten temat, nie wiem czy zapomnieliście o tym czy co  :omfg:
DNL : A jakbysmy banowali za glupie nicki to H@rry by mial perma nie admina ; )




Offline DNL

  • Global Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 4894
  • Brud/Czysty: +815/-573
Odp: [MECZ] Mikolajkowy MEGAmix graczy - vol. 3
« Odpowiedź #19 dnia: 02 Grudzień , 2010, 15:47:59 pm »
Kon1ak, odbędzie się?
DNL # ELEGANCKO.

Żniwiarz: najlpeszy jest CS:1.6, serwer inea ffa i dnl jako h@


Offline kon1ak

  • delikatnie przybrudzony
  • **
  • Wiadomości: 59
  • Brud/Czysty: +6/-3
Odp: [MECZ] Mikolajkowy MEGAmix graczy - vol. 3
« Odpowiedź #20 dnia: 02 Grudzień , 2010, 16:15:01 pm »
Sam nie wiem. Wiciu pisal " Do momentu aż nie wybierzecie sobie nowego H@... nie ma wspólnej zabawy w eventy." wiec nie wiem czy mamy sie do tego dostsowac czy  :olewam: i robic :)

Offline FakeNick

  • klei sie od brudu
  • *****
  • Wiadomości: 204
  • Brud/Czysty: +18/-315
Odp: [MECZ] Mikolajkowy MEGAmix graczy - vol. 3
« Odpowiedź #21 dnia: 02 Grudzień , 2010, 16:31:57 pm »
Sam nie wiem. Wiciu pisal " Do momentu aż nie wybierzecie sobie nowego H@... nie ma wspólnej zabawy w eventy." wiec nie wiem czy mamy sie do tego dostsowac czy  :olewam: i robic :)

To najlepiej zapytac go na priv? Chyba ze masz serwer 21 slotow, to nie ma problemu...
DNL > RESZTA > JA

Offline DNL

  • Global Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 4894
  • Brud/Czysty: +815/-573
Odp: [MECZ] Mikolajkowy MEGAmix graczy - vol. 3
« Odpowiedź #22 dnia: 02 Grudzień , 2010, 16:59:33 pm »
To chyba wypadałoby zapytać, zorientować się a nie czekać Bóg wie na co.
Serwery będą, co ze składami? Powiem szczerze, że myślałem już o nich wcześniej i mam coś rozpisane. Jednak żeby nie było, że znowu odwalam całą robotę, a to niby nie ja miałem być organizatorem - prześlij mi proponowane przez Ciebie składy na priv.
Skonfrontujemy je i ustalimy coś.


Post scalony : 02 Grudzień , 2010, 23:39:52 pm
http://g4g.pl/miko%C5%82ajkowy-megamix-graczy-vol-3-sk%C5%82ady
« Ostatnia zmiana: 02 Grudzień , 2010, 23:39:52 pm wysłana przez DNL »
DNL # ELEGANCKO.

Żniwiarz: najlpeszy jest CS:1.6, serwer inea ffa i dnl jako h@


Offline Cineq711

  • klei sie od brudu
  • *****
  • Wiadomości: 334
  • Brud/Czysty: +11/-20
Odp: [MECZ] Mikolajkowy MEGAmix graczy - vol. 3
« Odpowiedź #23 dnia: 03 Grudzień , 2010, 08:33:39 am »
Przykro mi ale na weekend nie będzie mnie w domu  :( 
Marc1N .

Offline ta22y.

  • klei sie od brudu
  • *****
  • Wiadomości: 572
  • Brud/Czysty: +39/-61
  • Tsukurimashou! Sate sate nani ga, dekiru ka na?
Odp: [MECZ] Mikolajkowy MEGAmix graczy - vol. 3
« Odpowiedź #24 dnia: 03 Grudzień , 2010, 09:58:54 am »
Dobra, zaprosiłem wszystkich Panów z 3 i znalazłem już zastępstwo za Marc1N'a. Powinien się zgłosić za niedługo. Odbierzcie zaproszenia i mam pytanie, będzie VT/Mumble z G4G czy załatwiamy to we własnym zakresie?

@Edit:
DNL widzę, że naprawdę Ci się nudzi.  :kosci:
« Ostatnia zmiana: 03 Grudzień , 2010, 10:00:48 am wysłana przez ta22y. »

Offline FakeNick

  • klei sie od brudu
  • *****
  • Wiadomości: 204
  • Brud/Czysty: +18/-315
Odp: [MECZ] Mikolajkowy MEGAmix graczy - vol. 3
« Odpowiedź #25 dnia: 03 Grudzień , 2010, 11:16:26 am »
Tak z czystej ciekawosci, czemu mnie nie ma w skladach? Rozumiem, ze jestem lou, ale chyba nie az tak zeby w tym nie grac...
DNL > RESZTA > JA

Offline ta22y.

  • klei sie od brudu
  • *****
  • Wiadomości: 572
  • Brud/Czysty: +39/-61
  • Tsukurimashou! Sate sate nani ga, dekiru ka na?
Odp: [MECZ] Mikolajkowy MEGAmix graczy - vol. 3
« Odpowiedź #26 dnia: 03 Grudzień , 2010, 14:50:22 pm »
Dobra mistrzowie ze składu 3... Zaraz podeślę Wam namiaru na kanał VT. Jak ktoś ma zamiar się wywalić o 18:30 twierdząc, że "wypadło mu coś", to niech lepiej napisze teraz a nie w niedzielę.

@Edit:
Omg, dzisiaj jest piątek, a ja myślałem, że już Sobota.  :D Pewnie przez to, że do szkoły nie poszedłem.  :facepalm:

Offline DNL

  • Global Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 4894
  • Brud/Czysty: +815/-573
Odp: [MECZ] Mikolajkowy MEGAmix graczy - vol. 3
« Odpowiedź #27 dnia: 03 Grudzień , 2010, 20:30:03 pm »
Tak z czystej ciekawosci, czemu mnie nie ma w skladach? Rozumiem, ze jestem lou, ale chyba nie az tak zeby w tym nie grac...

Sory, związane to było z Twoją rezygnacją z @. Myślałem, że już po prostu nie grasz i Cię nie będzie. Zaraz coś pokombinuje i Cię dodam.
DNL # ELEGANCKO.

Żniwiarz: najlpeszy jest CS:1.6, serwer inea ffa i dnl jako h@


Offline FakeNick

  • klei sie od brudu
  • *****
  • Wiadomości: 204
  • Brud/Czysty: +18/-315
Odp: [MECZ] Mikolajkowy MEGAmix graczy - vol. 3
« Odpowiedź #28 dnia: 03 Grudzień , 2010, 20:39:15 pm »
Dzieki. W cs'a regularnie juz nie gram, ale chetnie zagram w takim evencie.
DNL > RESZTA > JA

Offline DNL

  • Global Moderator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 4894
  • Brud/Czysty: +815/-573
Odp: [MECZ] Mikolajkowy MEGAmix graczy - vol. 3
« Odpowiedź #29 dnia: 03 Grudzień , 2010, 22:48:50 pm »
To Fake dołączy do teamu #2 - emeryci i gracze.

typJe do #1  a pmk do #3.
DNL # ELEGANCKO.

Żniwiarz: najlpeszy jest CS:1.6, serwer inea ffa i dnl jako h@