Tagi:

AutorWątek: Chcesz kupić słuchawki? Zajrzyj tutaj!  (Przeczytany 31946 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline dzial0

  • capi stęchlizną
  • *******
  • Wiadomości: 1106
  • Brud/Czysty: +5/-29
    • Hanzel und gretyl
Odp: cyna kupuje sluchawki.
« Odpowiedź #15 dnia: 23 Październik , 2008, 21:31:40 pm »
ta madtech leci w ciula


tez sie z tym spotkalem

Offline spz

  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *********
  • Wiadomości: 3395
  • Brud/Czysty: +154/-64
Odp: cyna kupuje sluchawki.
« Odpowiedź #16 dnia: 23 Październik , 2008, 21:42:39 pm »
ravie i znaku zawsze bronia siberii bo im sie akurat nie rozwalily... zalosne.
nie patrzcie tylko na siebie, tylko na statystyke. wiekszosc ludzi ma z nimi problemy - wystarczy przejsc sie na jakiegos lana i zobaczyc jakie wiara ma poklejone. ja swoimi tez nie rzucalem, ani specjalnej przemocy wobec nich nie stosowalem.. a rozwalily mi sie w tylu miejscach ze smiech na sali. fakt ze mam je 3 lata, ale zeby trzymaly sie kupy uzylem: 2 gwozdzi wtopionych w plastik (rozwalily sie oryginalne bolce), kabelek miedziany zeby cos tam skrecic, kordonek koloru niebieskiego, zeby cos innego polaczyc oraz tasma klejaca. poza tym padl mi potencjometr wiec ten kabel zastapilem inna przedluzka.
tak poza tym to zadowolony jestem z mica i z tego ze fajnie graja (pod tym wzgledem sa naprawde dobre do grania).
no ale bez jaj.. czuje sie przy nich jak maly majsterkowicz :X
p.s.
chcecie foty? :D

Offline wiciu

  • Administrator
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *****
  • Wiadomości: 17097
  • Wypił browarów: 35
  • Brud/Czysty: +980/-661
  • Admin
    • G4G -> Gracze dla graczy
Odp: cyna kupuje sluchawki.
« Odpowiedź #17 dnia: 23 Październik , 2008, 21:46:38 pm »
@ spz:
Cytuj
chcecie foty?
DAWAJ.. musi to wyglądać kosmicznie !

Offline znaku

  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *********
  • Wiadomości: 2090
  • Brud/Czysty: +63/-200
Odp: cyna kupuje sluchawki.
« Odpowiedź #18 dnia: 23 Październik , 2008, 21:50:40 pm »
spz :D

A dla mnie żałosne jest pisanie, że się psują w 99% :D

Byłem na 1 lanie, było pare osób z Sibariami. Wersje beztaśmowe.

Offline spz

  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *********
  • Wiadomości: 3395
  • Brud/Czysty: +154/-64
Odp: cyna kupuje sluchawki.
« Odpowiedź #19 dnia: 23 Październik , 2008, 22:00:11 pm »
nikt nie mowi ze 99%, ale na tyle czesto sie o tym slyszy ze cos w tym musi byc nie?
z reszta dowody w postaci obrazkow:
http://g4g.pl/galeria/displayimage-9-101.html
http://g4g.pl/galeria/displayimage-9-102.html
http://g4g.pl/galeria/displayimage-9-103.html
http://g4g.pl/galeria/displayimage-9-104.html

jedyny plus tych "napraw" ze zrobilem wersje didzejska - teraz sie fajnie wyginaja/skladaja :X

p.s. ten czarny kabelek co wystaje, to nie moja przerobka - to przewod audio wyszedl :d

Offline Wilk

  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *********
  • Wiadomości: 5702
  • Wypił browarów: 367
  • Brud/Czysty: +653/-339
    • Crudelis - oficjalna strona
Odp: cyna kupuje sluchawki.
« Odpowiedź #20 dnia: 23 Październik , 2008, 22:00:22 pm »
twoje słuchafony spz nabrały takiego... swojskiego klimatu. Prawie jak Wietnam.

Offline spz

  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *********
  • Wiadomości: 3395
  • Brud/Czysty: +154/-64
Odp: cyna kupuje sluchawki.
« Odpowiedź #21 dnia: 23 Październik , 2008, 22:01:35 pm »
a no i widac slady po wczesniejszych naprawach.. ale tasma klejace nie starcza na dlugo, lepsze sa gwozdzie, juz na pewno ponadl pol roku trzymaja :D

Offline Wilk

  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *********
  • Wiadomości: 5702
  • Wypił browarów: 367
  • Brud/Czysty: +653/-339
    • Crudelis - oficjalna strona
Odp: cyna kupuje sluchawki.
« Odpowiedź #22 dnia: 23 Październik , 2008, 22:04:36 pm »
nie mam pytań   :one: brudas

Offline Kwadrat

  • Szef
  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *********
  • Wiadomości: 4174
  • Brud/Czysty: +197/-4370
Odp: cyna kupuje sluchawki.
« Odpowiedź #23 dnia: 23 Październik , 2008, 22:09:08 pm »
Heheh.. Spz lepszy do majgajwera :P

Offline RaViE

  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *********
  • Wiadomości: 2685
  • Wypił browarów: 4
  • Brud/Czysty: +141/-86
  • jadem sfartem
Odp: cyna kupuje sluchawki.
« Odpowiedź #24 dnia: 23 Październik , 2008, 22:38:58 pm »
spz nie uwierzę, ze Siberie rozwaliły Ci się same tak od siebie, bo samo nic się nigdy nie robi, pewny jestem, że musiały Ci spaść przynajmniej 2 razy :okulary2: .. Tak bronię tych słuchawek, dlaczego? Ano dlatego, że dzięki Siberi to mi się super grało i słuchało muzyki, to moje pierwsze najlepsze słuchawki... Tyle ode mnie :>

Offline Mattie

  • zeskrobuje brud z tyłka
  • ******
  • Wiadomości: 964
  • Brud/Czysty: +28/-41
  • a.k.a DeeJay
Odp: cyna kupuje sluchawki.
« Odpowiedź #25 dnia: 23 Październik , 2008, 22:56:12 pm »
Jeżeli chodzi o granie to polecam Fatality. Sam je mam i sprawują się świetnie. Na dodatek są najbardziej wygodnymi słuchawkami jakie miałem:). Ale jeśli chciałbyś jeszcze słuchawek do słuchania muzyki to nie polecam. Kompletnie się nie nadają.
« Ostatnia zmiana: 23 Październik , 2008, 22:59:17 pm wysłana przez DeeJay »

Offline samolot

  • capi stęchlizną
  • *******
  • Wiadomości: 1030
  • Brud/Czysty: +28/-325
Odp: cyna kupuje sluchawki.
« Odpowiedź #26 dnia: 23 Październik , 2008, 23:01:30 pm »
przykro mi Ravie, ale wypowiadasz się w temacie, chociaż nie masz żadnego rozeznania, co udowodniłeś między innymi poprzednim postem :D

"e musiały Ci spaść przynajmniej 2 razy" a co to jajko jest?

"mi się super grało i słuchało muzyki, to moje pierwsze najlepsze słuchawki", należy podkreślić słowo PIERWSZE

ja bylem pewnie na 15 lanach i na kazdym widzialem poklejone syberie ;p bedziemy sie tak licytować?

konkluzja jest taka, ze cyne powinny zadowolic fatality, a reszte wyda na dziwki i alkohol :D

Offline Wilk

  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *********
  • Wiadomości: 5702
  • Wypił browarów: 367
  • Brud/Czysty: +653/-339
    • Crudelis - oficjalna strona
Odp: cyna kupuje sluchawki.
« Odpowiedź #27 dnia: 23 Październik , 2008, 23:19:39 pm »
Czy ja wiem dj czy one są aż takie słabe do słuchania muzyki? Ja z porządnie ustawionym equalizerem nie narzekam.

Offline RaViE

  • śmierdzący zgnilizną brudas
  • *********
  • Wiadomości: 2685
  • Wypił browarów: 4
  • Brud/Czysty: +141/-86
  • jadem sfartem
Odp: cyna kupuje sluchawki.
« Odpowiedź #28 dnia: 23 Październik , 2008, 23:35:25 pm »
@samolot widać, że nie rozumiesz, to konkluzja, najpierw SS5H, później dla mnie prawdziwe słuchawki to Siberia, teraz mam Sennheisery PC350 więc skoczyłem jeszcze wyżej i to one są dla mnie teraz najlepsze, a to co dla mnie najlepsze (jak i Syberia) to traktuję z szacunkiem i nie rzucam tu i tam..

Poza tym, moje zdanie poparte doświadczeniem vs twoje, które i tak nic nie wnosi do tematu = 1:0 dla mnie. EOT.

Offline UrbanCSS

  • klei sie od brudu
  • *****
  • Wiadomości: 457
  • Brud/Czysty: +70/-22
  • PROSTO. # ELEGANCKO
Odp: cyna kupuje sluchawki.
« Odpowiedź #29 dnia: 23 Październik , 2008, 23:37:05 pm »
Radier od kiedy masz Aero ? Mam je również, polecam. Ta recenzja na ich temat to N/C spadły mi nie raz z półtora metra i nic sie nie odłamało/połamało.Dźwięk wyśmienity są warte swojej ceny.
« Ostatnia zmiana: 23 Październik , 2008, 23:39:48 pm wysłana przez UrbanCSS »