Ile danych generuje Battlefield 3?

Battlefield 3 logoSprawa wydaje się banalnie prosta — wchodzimy na ulubiony serwer, postrzelamy nieco do znajomych, odbijemy kilka punktów kontrolnych, rozkoszując się przyjemnością płynącą z gry… A jak to wygląda od strony serwerowej? Cóż, wcale nie jest tak różowo.

W temacie zarządzania serwerami Battlefielda 3 specjalistą jest nasz Wiciu, który na pewno trzyma jakieś mięsne kawałki w zanadrzu ;) Ja tymczasem odwołam się do informacji podanych przez EA:

  • w przypadku każdego gracza silnik bada ponad 50 zmiennych,
  • w ciągu 15 minut gracze na całym świecie rzucają w sumie ok. 3,9 mln granatów,
  • w tym samym kwadransie gracze niszczą łącznie ok. 648 tys. pojazdów,
  • we wszystkich grach w ciągu 15 minut można zaobserwować w sumie ok. 24 mln eksplozji,
  • śledzenie wszystkich tych wydarzeń oznacza przepływ ok. 1 terabajta danych każdego dnia.

Robi wrażenie, nie?


Komentarze

Portret użytkownika FeltHat

nie

nie

Portret użytkownika ReD_RuDy

e e

e e
ONLY METRO - FOREVER

Portret użytkownika Dzichader

-w przypadku każdego gracza

-w przypadku każdego gracza silnik bada ponad 50 zmiennych,
Na przykład jak bardzo za na nami ma biec Hitbox, Czy nasz bohater ma szansę na zawał serca (Pech).
-rzucają w sumie ok. 3,9 mln granatów,
Metro 24H fast Respawn

Portret użytkownika wiciu

Generalnie oni mówią o

Generalnie oni mówią o zmiennych które idą do Battleloga. Samych eventów w grze jest naprawdę niewiele. Przez co BF3, przy takim starym silniku source wygląda żałośnie. Dołożenie eventów w stylu podłożył paczkę, wg Mikaela Kalmsa "kosztuje" niewiele. Ale nie doczekaliśmy się tego do dzisiaj. I się nie doczekamy. :)

Portret użytkownika QBA90WTF

Tak bezwartościowego newsa na

Tak bezwartościowego newsa na G4G jeszcze chyba nie było. I to rok po premierze gry.