Killing Floor 2 - ustawienie 12 slotów

Killing Floor 2 - ustawienie 12 slotów

Killing Floor 2 umożliwia uruchomienie serwera z 6 slotami dla graczy.
Jednak dzięki Mutatorom (modyfikacją gry) możemy pograć nawet w gronie 12 graczy (jeśli pozwala na to hosting). Hosting G4G.pl nie blokuje takich ustawień (to oznacza że kiedy wykupisz u nas serwer 12 slotowy, będziesz miał możliwość ustawienia sobie 12 slotów). Ustawienie 12 slotów nie jest funkcją serwera, a rozszerzeniem jego możliwości. Dlatego któryś z kolei update samej gry może spowodować że nasz 12 slotowy serwer nie uruchomi się, a w najlepszym przypadku przestawi się w tryb 6-cio slotowy. Pomimo tych potencjalnych niedogodności, gra chyba jest warta świeczki. Jednak sama konfiguracja takiego trybu nie jest banalnie prosta. Wymaga wykonania poniższych czynności.
Aby przejść na tryb 12 slotowy, musimy skorzystać ze świetnego Mutatora który dostępny jest w warsztacie Steama pod nazwą Maxplayers Mutator

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=675314991

Zapiszmy sobie ID tego mutatora => 675314991 => przyda nam się!

Na początek zatrzymaj serwer! Działamy na WYŁĄCZONYM serwerze gry.
Zaloguj się za pomocą FTP na konto gry i przejdź do katalogu z plikami ini Twojego serwera.
Na G4G będzie to katalog
KFGame\config\g4g
Wyedytuj plik PCServer-KFEngine.ini
Dopisz na jego końcu następującą linijkę
[OnlineSubsystemSteamworks.KFWorkshopSteamworks]
ServerSubscribedWorkshopItems=675314991

Tak nie mylisz się.. cyferka na końcu to numer id naszego mutatora.
Teraz musimy serwerowi powiedzieć aby zmusił graczy do pobrania tego mutatora. W tym celu wyszukaj sekcję
[IpDrv.TcpNetDriver]
także w pliku: PCServer-KFEngine.ini
Na samym początku tej sekcji dodaj linię
DownloadManagers=OnlineSubsystemSteamworks.SteamWorkshopDownload
W pliku tym może być więcej komend DownloadManagers=. Powyższy wpis musi być koniecznie przed nimi.

W ten sposób wstępnie ustawiliśmy pobieranie mutatora z warsztatu Steama.

Teraz przejdźmy do panelu G4G.pl i zainteresujmy się opcją Ustaw mutatory
MutatorMutator

Tam pojawi się taki formularz:
Mutator - G4GMutator - G4G
I tam wpiszcie komendę
?Mutator=KFMutator.KFMutator_MaxPlayers

Następnie musimy ustawić odpowiednią startową linię komend. Dlatego Po prawej stronie menu serwera kliknij w opcję.
Mutator G4GMutator G4G

I zaptaszkuj opcję uruchomienia serwera z Mutatorem:

I uruchom serwer. Poczekaj chwilkę i wyłącz go ponownie.
Czka sie tutaj nieco dziwne działanie samego silnika gry i byc może "Zakręcenie" samego mutatora zwiększającego dostępne dla gry sloty.

Musimy zalogować się na konto FTP i wejść do podkatalogu
KFGame\cache\675314991\0\BrewedPC\
i znajdujący się tam plik mutatora KFMutator.u który został automagicznie pobrany przez serwer w czasie pierwszego uruchomienia, musimy skopiować do katalogu:
KFGame\BrewedPC\
KONIECZNIE!!!
Bez tego mutator będzie działał bez możliwości jego konfiguracji.
Serwer możesz uruchomić.
Nie zapomnij sprawdzić czy w linii komend masz ustawione MaxPlayers=12. Koniecznie.

Problemy.
Mutator ten mocno ingeruje w domyślne ustawienia gry. Każdy więc update może spowodować niemożność uruchomienia serwera przy zainicjowanym mutatorze MaxPlayers. Serwer nie uruchomi się wtedy. W takiej sytuacji najlepiej usunąć mutator i przywrócić linię komend bez mutatora.
Jeśli autor mutatora, dokona odpowiednich poprawek które umożliwią uruchomienie gry, możecie przywrócić tryb 12-to slotowy jednak musicie wtedy wykonać jeden manewr.

Zalogujcie się na FTP do katalogu
KFGame\cache\675314991\0\BrewedPC\ i
JESZCZE RAZ PRZEKOPIUJCIE nowy plik KFMutator.u do katalogu
KFGame\BrewedPC\
Jest to czynność w takiej sytuacji nieodzowna, bowiem workshop samoczynnie nie umie nadpisać mutatora w katalogu roboczym serwera gry