RUST - Wipe na serwerze RUST

RUST - Wipe na serwerze RUST

UPDATE z dnia 03.11.2017.
Po update o numerach od 180 do 183 zasady zapisywania stanu gry się zmieniły. Zatem zmieniam tekst poradnika, aktualizując go o nowe informacje
Wipe - to proces zerowania stanów serwera gry RUST.
Z doświadczenia mogę powiedzieć iż z punktu widzenia serwera, wykonanie pełnego WIPE jest wskazane raz na jakiś czas. Wydatnie podnosi komfort korzystania z serwera gry. Gra ma tendencję do zamulania zbyt dużą ilością danych graczy. Stąd zaniechanie wykonania wipe przez adminów skutkować może permanentnym lagiem.

Ważna uwaga zaniam przeprowadzicie WIPE
ZAWSZE ZGRAJCIE SWOJE DANE Z SERWERA NA DYSK LOKALNY!! Tak na wszelki wypadek.
I pamiętajcie by czynności opisane poniżej, przy wyłączonym serwerze gry!
Założenie wstępne: wszystkie dane serwera przechowywane są w katalogu zdefiniowanym w startowej linii komend za pomocą przełącznika +server.identity .
Na G4G.pl podkatalogiem gdzie dokonuje się zapisów stanu gry jest katalog serverg4g.
Zatem po uruchomieniu serwera zapisywane są dane do
server\serverg4g
Kiedy na serwer wejdą gracze, w katalogu tym wygenerują się się podkatalogi
user
storage
nazwa_mapy_seed.sav - dane mapek
nazwa_mapy_seed.map - wygenerowana mapka
log-g4g.txt - logi konsoli
Log.EAC.txt - logi autoryzacji

Aby wykonać pełne wipe - KASUJEMY WSZYSTKIE TE KATALOGI i pliki.

Jeśli chcemy zachować dotychczasowe Blueprinty czyli wykonać częściowe wipe: skasuj wszystko POZA katalogiem users


Tagi: